Jag tyckte också att trailern såg jävligt plastig ut, men å andra sidan (eller fjärde, om jag ska fortsätta @Hellzon s lista) så pratas det om filmen som att skådespelarna bott i öknen ett år och den pushat gränserna för vad som går att göra med praktiska effekter minst lika mycket som FR.Jag blev super-besviken av trailern. Alla praktiska effekter har typ blivit ersatta av medelmåttig CGI.
Me! Me! Me!Å ena sidan: Vem bad om en spinoff-film baserad på hon som Mad Max: Fury Road redan handlar om?
Du menar Bombi Bitt från Bombi Bitt och jag?Mitt bekymmer är att jag alltid tänker Queen's Gambit när Anya Taylor-Joy dyker upp, oavsett vilken roll hon har. (Jag får samma mentala reaktion med Stellan Skarsgård: "Där är ju Sven från den Den enfaldige mördaren".)
Jag tänker Ilyana Rasputin, men jag inser att det nog är något jag är ganska ensam om… =)Mitt bekymmer är att jag alltid tänker Queen's Gambit när Anya Taylor-Joy dyker upp
Nejdå, vi är två!Jag tänker Ilyana Rasputin, men jag inser att det nog är något jag är ganska ensam om… =)
Ah, Agent Smith! Men varför har han alvöron?
Nej.Borde man inte göra en Mad Max uppföljare med Mel Gibson medan han fortfarande är i form?
Det är redan för sent. Det skulle vara som att göra Bond med Roger Moore.Borde man inte göra en Mad Max uppföljare med Mel Gibson medan han fortfarande är i form?