Smaken är som baken. Jag ville bara säga att jag är oooooootroligt nöjd med DoD6.
1. Jag personligen tycker att konceptet med YN var bra. Vissa i min spelgrupp tror jag gillar der ännu mer. Kanske för att hälften av dem är fanatiska muddare.
Att man kan vara hur gammal som helst och ända bara starta som Amatör tycker jag heller inte är helt bra.
2. Det är väl bara att böja reglerna lite, det klart att tjuv skulle kunna använda en helrustning i plåt men det är ingen som gör det(Det blir så svårt att smyga då
).
3. Vad är det för fel på att använda olika sorters tärningar då?
4. Layouten är nog bland det bästa jag sett inom svensk spelväg. Nästan lika snygg som Realm of Chaos till WhFB inuti och tusen ggr snyggare än allt annat utanpå.
5. Jag skulle gjärna vilja se dej göra bättre illustationer. Han har en tuff stil och jag älskar speciellt vissa grejer han gjort till Chronicles. När de gäller de bilder på hemsidorna kan jag nog tänka mej att de kräver mycket mer tid och arbete att göra, så om alla bilder hade varit av den kvalitet skulle vi nog inte kuna sitta här och spela spelet nu.
Slutligen skulle jag vilja tacka Riotminds för ett enormt bra updatering av DoD.
...och förresten har jag upptäckt ett stavfel i kapitlet "strid".
God Jul!
"Soylent Green is people!"