Nightowl
Champion
Senaste numret av Kamratposten har en artikel om hur man fixar vampyrlajv! Det ni!
Erik
Erik
Jag har faktiskt inte läst artikeln, bara ställt in själva tidskriften i hyllan på bibblan där jag arbetar.För det handlar väl om det?
OK, kommer du från Bizarro-världen eller Motjorden? I Kamratposten står det dina föräldrar, lärare, syo-konsulenter och bibliotekarier vill att du ska tycka och känna.Kamratposten har alltid varit ett stolt organ för sanna rebeller.
Jo, i och för sig. Men som jag mindes det var det just därför så urbota pinsamt att bläddra i den att det blev lite rebelliskt att faktiskt läsa den. Lite ytterligheternas samförstånd.Citat:
Kamratposten har alltid varit ett stolt organ för sanna rebeller.
OK, kommer du från Bizarro-världen eller Motjorden? I Kamratposten står det dina föräldrar, lärare, syo-konsulenter och bibliotekarier vill att du ska tycka och känna.
Etablissemanget i sin esse!
Haha, en av dem jag bor med är 20 och prenumerar fortfarande på KPJo, i och för sig. Men som jag mindes det var det just därför så urbota pinsamt att bläddra i den att det blev lite rebelliskt att faktiskt läsa den. Lite ytterligheternas samförstånd.
Det är skillnad på att berätta sagor om dvärgar och tandtroll och att ge tips på hur man bäst sminkar sig som Brujah!Skulle det vara en nyhet? KP hade en artikel om rollspel redan 1985 eller så, vilken var i alla fall delvis ansvarig för att indoktrinera mig i dessa hemskheter.
Njaee... Alla spalter om onani och bröst och mens och hår på snoken kändes väl ganska hardcore? Fast på min tid läste man ju KP eller serietidningar, liksom. Nu för tiden läser ju småflickor tidningar med avsugningstips, så nu kanske den har blivit mer uppfostrande, trygg och mjäkig.I Kamratposten står det dina föräldrar, lärare, syo-konsulenter och bibliotekarier vill att du ska tycka och känna.
Det har ALDRIG varit kontroversiellt att KP ska finnas på alla svenska bibliotek. Aldrig i tidningens historia.Alla spalter om onani och bröst och mens och hår på snoken kändes väl ganska hardcore?