Stämma
WC-zonmö i behov av IQ-hjälp
Jag kände redan till Ankor i Trudvang sen ett par år tillbaka, men jag visste inte att @Magnus Seter och @Dante även gjort en tolkning av orcher i RiotMinds värld. Vet nån om den går att få tag på nånstans?
Jag ska leta reda på den och så lägger jag upp den på Scenariobiblioteket.Jag kände redan till Ankor i Trudvang sen ett par år tillbaka, men jag visste inte att @Magnus Seter och @Dante även gjort en tolkning av orcher i RiotMinds värld. Vet nån om den går att få tag på nånstans?
Tack! Blir spännande att läsa.
Ja, dom förmedlar mycket personlighet.Älskar verkligen Patrik Norrmans illustration till denna skrift.
Gösta-Nisse så fint! Norrman är en av mina absoluta svenska seriefavoriter.Älskar verkligen Patrik Norrmans illustration till denna skrift.
Det här är nostalgi till tusen för mig!!!
Jorå. Den ligger på kö att läggas upp.Det här är nostalgi till tusen för mig!!!
Nu fattas bara att leta fram artikeln om Slåtterdraken, vilket jag vill minnas var en otroligt övermäktig drake illustrerad av självaste Jonas Darnell. Fast det kanske inte var du som skapade den besten?
Vaihelahalvahälsingland! Det är ju DEN Patrik Norrman! Det fattade jag aldrig när vi spelade Trudvang i ungdomens dagar. Fantastiskt!Älskar verkligen Patrik Norrmans illustration till denna skrift.