Mogger
Hipsteranka
Ok, jävla facist! Men då lägger jag till den låt som i min bok är...kloptok;n84521 said:Toppen! Men Walking on the Moon trollar jag tyvärr bort med min trollstav på grund av månkopplingen.
ROLLSPELSANTHEM NUMERO 1
Ok, jävla facist! Men då lägger jag till den låt som i min bok är...kloptok;n84521 said:Toppen! Men Walking on the Moon trollar jag tyvärr bort med min trollstav på grund av månkopplingen.
Och ja, Cydonia ligger på Mars!Måns;n84583 said:
Skönt att du kunde ta det med ro och respektera det hårda jobbet som spellistemakaren har. :wink: Men Cydonia ligger ju mycket riktigt på Mars så den får vara med.Måns;n84583 said:
Fet titel nå så jeeeevulst! (men jag vet inte om jag tyckte det lät lika awesome XD )Nils of Light;n84551 said:Bal-sagoth - Star-maps of the ancient cosmographers
Magnus ugglas- Astrologen?kloptok;n84336 said:Och med bonuspoäng för astrologi.
Alltså. Nu blir det svårt. Det finns ju rent formellt inget som förhindrar att en låt som heter Astrologen ska vara med på listan. Och det är ett problem för mig när det är Magnus Uggla som sjunger den låten. Men vi kan göra såhär: om du lägger till den så kommer jag inte att ta bort den. Ännu.Lukas;n84596 said:Magnus ugglas- Astrologen?
även om den egentligen inte handlar om rymden
Då kontrar jag med Sly and the Family Stone - Spaced Cowboy!DeBracy;n84595 said:Fet titel nå så jeeeevulst! (men jag vet inte om jag tyckte det lät lika awesome XD )
Tillagd: Steve Miller Band - Space Cowboy
Nej, nu får jag dåligt samvete. Klart Uggla ska in på listan! Någon heder har jag väl kvar i kroppen.kloptok;n84695 said:Alltså. Nu blir det svårt. Det finns ju rent formellt inget som förhindrar att en låt som heter Astrologen ska vara med på listan. Och det är ett problem för mig när det är Magnus Uggla som sjunger den låten. Men vi kan göra såhär: om du lägger till den så kommer jag inte att ta bort den. Ännu.
Lägger till de jag hittar. Men apropå rymdmän, här är min favvislåt som handlar om sådana:Rymdhamster;n84732 said:
Och innan Kloptop säger "inga månsånger" så vill jag poäntera att den handlar om venus och mars och stjärnor och allt möjligt!Krille;n84736 said:Frank Sinatra – Fly Me To The Moon. Det är inte originalet och jag kan fortfarande inte se om den finns på din lista.
Jag hoppas du även lyssnar på de du inte hittar! Jag har ju valt ut dem speciellt för dig (utan att veta någonting alls om din musiksmak =)kloptok;n84733 said:Lägger till de jag hittar.
Det är helt korrekt! Och den handlar ju dessutom om månen. Och är med på månlistan. Så den låten gråter inga tårar över att inte få vara med på rymdlistan.Rymdhamster;n84737 said:Och innan Kloptop säger "inga månsånger" så vill jag poäntera att den handlar om venus och mars och stjärnor och allt möjligt!
Alltså... jag gör mitt bästa. Men just nu fylls listan på i en snabbare takt än jag hinner lyssna. Den ligger på 9 timmar as we speakRymdhamster;n84744 said:Jag hoppas du även lyssnar på de du inte hittar! Jag har ju valt ut dem speciellt för dig (utan att veta någonting alls om din musiksmak =)
Det borde inte vara något problem. Vi har ju hållt på i över 24 timmar. Du borde ha haft gott om tidkloptok;n84765 said:Alltså... jag gör mitt bästa. Men just nu fylls listan på i en snabbare takt än jag hinner lyssna. Den ligger på 9 timmar as we speak