Nekromanti Galnaste spelrummet någonsin?

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Alltså... jag vet inte riktigt vad jag skall säga om det här. Det är så galet att man tappar hakan gång på gång under videon. Det som slår mig är att karln måste lagt ned hundratusentals kronor på spelterräng men verkligen inte lagt en sekund på att inreda lite mysigt.

<object width="425" height="350"> <param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/bULM6BxvxwU"></param> <param name="wmode" value="transparent"></param> <embed src="http://www.youtube.com/v/bULM6BxvxwU" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> </embed></object>

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Som en person som har flera spelare som brukar somna när de sitter i en soffa kan jag bara säga att jag tycker det ser rätt vettigt ut för rollspel =)

Kräkla

Veteran
Alltså dethär är elakt kanske men att, han lär ju inte höra det: man hör ju hur tjock han är på att hur tugnt han andas! :gremblush: Jag störde mig jättemycket på flåsandet, jag klarade inte kolla klart baraföratt han tappar andan av att beskriva en å och måste typ andas i en papperpåse i fem minuter efteråt.

Var de bara jag som märkte dethär? :gremcrazy:

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Kräkla said:
Alltså dethär är elakt kanske men att, han lär ju inte höra det: man hör ju hur tjock han är på att hur tugnt han andas! :gremblush: Jag störde mig jättemycket på flåsandet, jag klarade inte kolla klart baraföratt han tappar andan av att beskriva en å och måste typ andas i en papperpåse i fem minuter efteråt.

Jag tror att du läser in alldeles för mycket i ett beteende som lika gärna kan vara orsakat av nervositet, förkylning eller allergier (för att nämna några få alternativ).

Jag tycker i vart fall inte att han rör sig som en tjockis.

*Sagt av en tjockis, som vet en del om tjockisar. Och om smala människor som andas alldeles för mycket.

chrull

Stockholm Kartell
Den leopardmönstrade mattan är...

...

Okej, nvm.

Jag tyckte att värdshuset och den lilla byn var ball, sen gick han in i det där andra rummet med det där andra stora bordet.

Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck.

Necross

Swashbuckler
Kräkla said:

Och?

Mundo

Myrmidon
Jag tyckte det var rätt coolt.
Sen kom han till den stora staden som han byggt.

Barnet i mig ville leka med det OMEDELBART.