Svarte faraonen said:De första avsnitten känns mycket riktigt som lite transportsträcka. Jag undrar om folk känner sig snuvade på den sorts iszombieaction som antyds i prologen.
CapnZapp said:Jo, jag menade folk som inte har läst böckerna. De vet ju inte att iszombies håller sig på sin kant fram till bok/säsong tre.
Vilket jag menar innebär att det är tjänstefel av tv-producenterna att introducera hotet redan i första. Vem vet om tv-serien ens lever så långt?Svarte faraonen said:Jo, jag menade folk som inte har läst böckerna. De vet ju inte att iszombies håller sig på sin kant fram till bok/säsong tre.
Har inte Jon ihjäl en zombie redan i säsong ett? Jag vill minnas att de hittar ett lik av den död nattvaktsman som sedan vaknar till liv.Jo, jag menade folk som inte har läst böckerna. De vet ju inte att iszombies håller sig på sin kant fram till bok/säsong tre.
kefka said:Har inte Jon ihjäl en zombie redan i säsong ett? Jag vill minnas att de hittar ett lik av den död nattvaktsman som sedan vaknar till liv.Jo, jag menade folk som inte har läst böckerna. De vet ju inte att iszombies håller sig på sin kant fram till bok/säsong tre.
kefka said:Vaddå? Ska jag vänta en hel säsong till innan det börjar röra sig i norr?
Vad kommer då hända i säsong två? Krig och mer krig?
chrull said:Åh, saker händer i norr också. Det finns annat än zombies bakom muren.
Svarte faraonen said:chrull said:som min fru sa: Ska de slåss mot wildlings i en säsong så lägger jag ner.