Robert Jonsson
Nothing is True. Everything is Permitted.
Okej, så jag är inget fan av teknik. Det är mer ett nödvändigt ont än något annat. Nu (eller ja, tekniskt sett för länge sedan) har min dator bestämt sig för att operativsystemet (Windows 11 Home) är för nytt för att några av mina gamla program ska fungera. Jag vet att det fungerade på Windows 8 och är hyfsat säker på att det fungerar på Windows 10 också. Jag funderade på att göra en mindre partion där jag installerar ett av dessa operativsystem och installerar programmen där.
Så nu undrar jag: är det något särskilt jag bör tänka på?
Rent teoretiskt känns det relativt enkelt att göra (iaf. så enkelt att jag vågar mig på det), men innan jag gör det vill jag slänga ut frågan här. Jag har aldrig gjort det tidigare, och som alltid oroar det mig då. Så jag tänkte höra med forumet om man bör tänka på något särskilt, om vad för misstag man kan göra och så vidare. Kort och gott, vad jag kan ha missat att tänka på. Tänker det är bättre att fråga innan än upptäcka felen efteråt.
Så nu undrar jag: är det något särskilt jag bör tänka på?
Rent teoretiskt känns det relativt enkelt att göra (iaf. så enkelt att jag vågar mig på det), men innan jag gör det vill jag slänga ut frågan här. Jag har aldrig gjort det tidigare, och som alltid oroar det mig då. Så jag tänkte höra med forumet om man bör tänka på något särskilt, om vad för misstag man kan göra och så vidare. Kort och gott, vad jag kan ha missat att tänka på. Tänker det är bättre att fråga innan än upptäcka felen efteråt.