Nekromanti Gamla rollspel bortskänkes!

Azlan

Veteran
Tjena allihopa!

Jag är en gammal rollspelare som flyttar ifår sina rötter och är olyckligt oförmögen att spela längre :gremfrown:
Men jag och min gamla rollspelsförening vill gärna att våra gamla spel lever kvar i den mån det kan, så jag skänker nu bort hela vår låda med spel till den som vill ha. Det är de flesta av de gamla svenska spelen; DoD, Gamla och nya Mutant, Stjärnornas Krig, Western mm. Finns lite fler obskyra som jag inte komer på just nu...

Här är kruxet, ni måste ta HELA lådan och ni måste komma och hämta den. Så bor ni i stockholmsområdet och kan ta er till Älvsjö så är den er :gremsmile:

Om det här inlägget har hamnat fel så ber jag om ursäkt, men jag hittade inget köp- & säljforum.

Ha det gott!

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Anledningen till att du inte hittar någon köp/sälj-forum här är helt enkelt att vi inte har något.

Med det sagt, vill jag också säga att jag mer än gärna förbarmar mig över er rollspelslåda.

Jag bor i Älvsjötrakten och har tillgång till bil.

Jag har mailat och PM:at dig mitt telefonnummer, så du kan kontakta mig.

Troberg

Sinister eater
Jag skulle gärna tagit grejorna, men jag tror det är bättre om någon annan rollspelsförening får dem så att de får lite bredare användning. Hoppas verkligen ni hittar en bra mottagare!

Dante

Staff member
Jag kan garantera att de hamnar i händerna på ett gäng rollspelsentusiaster i 12–14-årsåldern (mina söner och deras kompisar, kompisars storebröder, kompisars kusiner och kompisars storebröders kompisar).

How’s that?

Troberg

Sinister eater
Jag kan garantera att de hamnar i händerna på ett gäng rollspelsentusiaster i 12?14-årsåldern (mina söner och deras kompisar, kompisars storebröder, kompisars kusiner och kompisars storebröders kompisar).
How?s that?
Låter precis som vad jag hade tänkt mig.

Johan K

Gammal & dryg
Synd att man inte bor in Sthlm:S-trakten...Då hade man ju fixat detta.
Men det verkar ju som de böckerna kommer i goda händer, vilket är kanon ju !!

Wictor

Warrior
Är böckerna borta än???

Man blir ju lite nyfiken faktiskt, har någon hämtat upp böckerna än?

Foggmock

Myrmidon
Re: Är böckerna borta än???

...som skröt rejält med att han skulle hämta en låda rollspel förra veckan. Böckerna finns med andra ord antagligen inte kvar.

Dante

Staff member
Skröt och skröt …

Jag informerade sakligt och nyktert om att lådan råkat hamna hos mig och mina söner.