Nekromanti gamla rollspelet stjärnfödd

Unfair

Hero
Jag ska försöka att inte komma med en massa fråger som redan varit uppe kring ämnet (har läst (tror jag) alla inlägg som tidigare skrivits om ämnet) men anledningen till att jag frågar deta är på grund av att det är ett riktigt bra spel. För några år sedan så hadde ju rollspel.nu men deta så man kunde ta hem det men det försvan vell i och med att sidan uppdateradet? inte sant?

Om det är någon som vet eller kan ta reda på hur det står till om spelet vore jag tacksam. skälv han jag ta hem mitt gratis ex från sidan men jag undrar om det inte möjligen skulle kunna läggas upp igen här.
Om inte så skulle jag gärna villa veta om men skulle kuna få tillåtelse av skaparna att ladda upp det (Skälvklart under era namn)
på internet skälv. Hela andledningen till att jag frågar deta är för att jag tycker det är ett bra spel som fler borde få testa.

Om ni inte vill eller inte får reda på deta så kommer jag att respektera er och inte lägga upp spelet.
Så är det någon här som var med i projektet eller käner de som var det så svara gärna.
Som Sagt får jag inte tillåtelse av er tänker jag inte ladda upp något. Alra bäst vore om rollspel skälva kunde ha spelet här.

Här på Rollspel fins det gamla Stjärnfödds forumet fortfarande kvar på bevarade forum vilket är kul, men ändå går det inte få tag på något exemlap, eller?

Synd att spelet dog... Hoppas att det får komma tillbaka någon dag.

Unfair

Hero
redan läst det. Och det står vell inte något om hun man skulle kunna få det idag där? eller har jag missat något?

Rickard

Urverk speldesign
Nä, men det står att du kan få tag på en del av skaparna via Lexx. Det var så jag tänkte.

/Han som läste "Ankarsten" i Stjärnfödd och tänkte "Är det samma Ankarsten som spelledde Star Wars den där gången när jag spelade med Lexx spelgrupp"

G

Guest

Guest
Han said:
/Han som läste "Ankarsten" i Stjärnfödd och tänkte "Är det samma Ankarsten som spelledde Star Wars den där gången när jag spelade med Lexx spelgrupp"
Yup, det stämmer....