Arfert Facit Joined 9 Sep 2004 Messages 15,729 Location Stockholm 13 Jan 2014 #21 Bly är sött? Man lär sig nåt nytt varje dag. Det ska jag använda vid tillfälle.
Mekanurg I'd rather be different than indifferent. Joined 17 May 2000 Messages 8,048 Location Port Kad, The Rim 13 Jan 2014 #22 Korpen said: Robban said: Bly är ju en delikatess, vissa av recepten kräver ju s.k. "leaded salt", alltså blysalt i någon form. Delicious. Click to expand... Bly användes som sötningsmedel eftersom man inte hade socker. Click to expand... Snacka om gifter i maten.
Korpen said: Robban said: Bly är ju en delikatess, vissa av recepten kräver ju s.k. "leaded salt", alltså blysalt i någon form. Delicious. Click to expand... Bly användes som sötningsmedel eftersom man inte hade socker. Click to expand... Snacka om gifter i maten.
DeBracy Eventuellt helt fantastisk Joined 21 May 2003 Messages 5,856 13 Jan 2014 #23 Arfert said: Bly är sött? Man lär sig nåt nytt varje dag. Det ska jag använda vid tillfälle. Click to expand... Inte i köket hoppas jag!
Arfert said: Bly är sött? Man lär sig nåt nytt varje dag. Det ska jag använda vid tillfälle. Click to expand... Inte i köket hoppas jag!