Nightowl
Champion
Swiz'Zit?...han spelade krigardemonologen Pahn-Khur (all magi i spelet var demonbaserad) som drev omkring över de karga bergen med sin slavinna Swiz'Zit.
Erik
Swiz'Zit?...han spelade krigardemonologen Pahn-Khur (all magi i spelet var demonbaserad) som drev omkring över de karga bergen med sin slavinna Swiz'Zit.
Jag använde en gång en skog med ett liknande namn i fantasy, men då var det en skog som bestod av ett enda banyanträd (de skjuter ut rötter, från vilka det kommer upp nya stammar), vilket hade ett slags mycket långsam superintelligens och viss kontroll över sin miljö.'The ONE Forest' = lögn
Ta det där med intelligent med en nypa salt. Skogen i sig konde iofs tänka större tankar än någon annan i världen, men den tänker mycket, mycket långsamt och annorlunda.Den funderade jag också på att använda i Skymningshem, men det blev lite för mycket (ref: monsterdebatten på forumet bredvid). Banyanträden och mangroverna blev kvar, men de blev inte intelligenta.
Jag säger bara: Digerveden!Den där var faktiskt så fräck att jag skulle kunna tänka mig att sno den till åtminstone Andra Imperiet. Slår du ihjäl mig om jag gör det?
Nej, under förutsättning att du inte stämmer mig om jag bestämmer mig för att faktiskt använda den så småningom...Den där var faktiskt så fräck att jag skulle kunna tänka mig att sno den till åtminstone Andra Imperiet. Slår du ihjäl mig om jag gör det?
Antagligen inspiration från MASH.Däremot kan man fundera ett tag över varför de döpte ett annat bergsmassiv till The Swift Peaks... 'Snabba Topparna'?
Du är medveten om att Ymir kommer att hänga efter dig som om han var självhäftande nu va?Påminner mig fö om en japansk tjejkompis
Eller smör-gås, o-fantlig, dyng-rak, jätte-liten och en massa andra kassa exempel.att svenska är ett oerhört skojigt språk; man kan sätta samman ord med det som Lego, och om man inte vet vad nåt heter kan man alltid bygga ihop nåt med rätt stor chans att det blir rätt. Om man t.ex inte vet vad "towel" heter på engelska så kommer man inte längre på det ämnet, men "hand-duk" är fullt möjligt att gissa sig till. Eller "lorry" och "last-bil"...