Ulfgeir
Swashbuckler
Tråkigt när sådant händer.
Tack till gångna (och nuvarande) administratörer för gott jobb.
/Ulfgeir
Tack till gångna (och nuvarande) administratörer för gott jobb.
/Ulfgeir
Ha! Jag ska rycka Gardener i rocken varje dag tills han går med på att komma tillbaka.unfair said:Tack för allt jobb ni gjort och hoppas att ni kan gå vidare utan att det kommer folk som rycker er i rocken.
Tänkte främst på att de inte skulle känna att de hade några skyldigheter till forumet, och att folk inte ska försöka kräva något av dem. Men om du iklär dig rollen av en vän så är det nog ok. Jag kan ju inte förneka att det finns folk här som vill se dem kvar eller uppskattar deras hittills utförda arbete (denna tråden är full av bevis på det).Vän av ordning said:Ha! Jag ska rycka Gardener i rocken varje dag tills han går med på att komma tillbaka.unfair said:Tack för allt jobb ni gjort och hoppas att ni kan gå vidare utan att det kommer folk som rycker er i rocken.
Har just ryckt lite på Google+ och talat om för mannen hur mycket vi (och jag personligen för den delen) saknar honom.Vän av ordning said:Ha! Jag ska rycka Gardener i rocken varje dag tills han går med på att komma tillbaka.unfair said:Tack för allt jobb ni gjort och hoppas att ni kan gå vidare utan att det kommer folk som rycker er i rocken.
Han har låtit meddela att han inte vet, men att han kanske dyker upp om någon säger till.Eksem said:Vad jag vill ha svar på är den viktiga frågan om huruvida Gardener kommer på forumöl framöver?