Ögat
Hero
+1
Danke! =)Necross said:Aha. Lite konstigt tycker jag. Och det heter knutpunkt (x2).
Det är mycket som är osäkert och vi kommer ta den närmaste tiden till att undersöka vad som är den lämpligaste vägen. Vi återkommer när det finns mer att berätta och kommer säkerligen fråga om konsultation under vägens gång.Den Upplyste Despoten said:Givetvis trista nyheter - men vad betyder det? Att sajten driver fritt? Att den säljs? Att den stängs ned?
"Stängs ned" är ett så avlägset scenario att jag inte ens kan tänka mig hur det skulle kunna hända. Nån fördel av att driva en webbyrå ska jag väl ha när det gäller att bidra till att hålla wrnu i livet.Den Upplyste Despoten said:Givetvis trista nyheter - men vad betyder det? Att sajten driver fritt? Att den säljs? Att den stängs ned?
Jag är intresserad av att bli konsulterad.Martin Ackerfors said:Det är mycket som är osäkert och vi kommer ta den närmaste tiden till att undersöka vad som är den lämpligaste vägen. Vi återkommer när det finns mer att berätta och kommer säkerligen fråga om konsultation under vägens gång.Den Upplyste Despoten said:Givetvis trista nyheter - men vad betyder det? Att sajten driver fritt? Att den säljs? Att den stängs ned?
Det är ju ingen som har mer inflytande än någon annan. Inte konstigt att en förändring har både för- och emotröster.Max Raven said:+1 på Solvebring här.
Tyckte förändringarna var bra, snabba och snygga. Trist att ett fåtal (tre?) personer som klagar får såpass mycket inflytande.
Många bäckar små …JohanKarlsson said:Det är helt orimligt att de skulle ha slutat på grund av den diskussionen, det måste bero på andra saker.
Något sådant.Vän av ordning said:Många bäckar små …JohanKarlsson said:Det är helt orimligt att de skulle ha slutat på grund av den diskussionen, det måste bero på andra saker.
Droppen som fick bägaren …
Strået som knäckte …
Etc.