Cybot
Mest spelbar
100% pålitlig.Vi får fundera på våra alternativ, självfallet önskar jag ha en av er kära Genbaroner och Gen-hus, men vad vet vi egentligen om denne Kejserlige General Brutus Judas Quisling? Är han pålitlig?
100% pålitlig.Vi får fundera på våra alternativ, självfallet önskar jag ha en av er kära Genbaroner och Gen-hus, men vad vet vi egentligen om denne Kejserlige General Brutus Judas Quisling? Är han pålitlig?
100% pålitlig.
Alltså. om jag har lärt mig att läsa de här spelen rätt så är han definitivt reko just pga namnet
Min lärdom är att det väntar skit runt hörnet alldeles oavsett!Alltså. om jag har lärt mig att läsa de här spelen rätt så är han definitivt reko just pga namnet
Skulle jag?Min lärdom är att det väntar skit runt hörnet alldeles oavsett!
bara planetnamnet Bahakan är ju väldigt förtroendeingivande....Min lärdom är att det väntar skit runt hörnet alldeles oavsett!
(Vad är Bahakan?)bara planetnamnet Bahakan är ju väldigt förtroendeingivande....
Illmortis kanske kan leda trupperna ändå...
Fråga 1: Hus Illmortis ställer sig bakom att skicka en expedition till Nekropol 5 (alternativ 3)
Fråga 2: Att skicka den kejserliga generalen är för hus Illmortis inte relevant. Detta då innovation är nödvändigt för att nå nya framgångar, och innovation inte verkar vara den kejserliga generalens starka sida. Hus Illmortis förstår att säkerhetskommissionen föreslår Tronföljar-General Rayad Van der Baas som en möjligt ledare för expeditionen efter deras senaste militäriska uppvisning. Då Hus Illmortis är det enda riddarhuset bland de föreslagna, varför Hur de Bois eller hus Okenwall inte blivit nominerade för en militärisk expedition anser hus Illmortis vara underligt. Hus Illmortis kommer att lägga sin röst på sig själva. (alternativ 2).
När det kommer till rykten och händelser så kommer hus Illmortis att fokusera på att förbereda militärexpeditionen, detta då många anser att hus Illmortis kommer göra mer skada än nytta i att försöka hantera rykterna som sprids under ytan.
Ooh den sista biten hade jag inte ens kopplat min lilla nekroliche
Då är vi två som fokuserat på det, vad är ett riddarhus utan ordentligt tränade trupper och skepp. De finns de som är mer lämpade att prata politik och så finns de de som är mer lämpade till strida för vårt kära Rutland.His Okenwall, har inte gjort sig till inför glättiga talkshowvördar eller champange-minglat med senatorer. Vi har övat och byggt skepp!
Idag var det bara omröstningar.Kunde vi lägga röster på att hantera rykten etc? Eller är det antigen hantera rykten eller förbereda expeditionen
Då är vi överens! Låt oss i samförstånd öppna full explosi automateld mot fiendens necro-mutanterDå är vi två som fokuserat på det, vad är ett riddarhus utan ordentligt tränade trupper och skepp. De finns de som är mer lämpade att prata politik och så finns de de som är mer lämpade till strida för vårt kära Rutland.