Nekromanti Give me the effekt-lista

Poseur

Swashbuckler
Kära forumiter, jag måste beklaga min egna okunskap för att leta efter länkar(som jag dock tydligen annars är ganska bra på).

Jag söker en länk som hyfsat nyligen kom upp på forumet som någon jag inte minns delade med sig utav (om jag inte drömt).

En lista med more or less samtliga icke-officiella effekter som publicerats runt om på internet.

Help me Obi-wan Forumi, you´r my only hope.

/poseur skyller på att det är sent

AnVili

Warrior
hmmm... Det enda jag hittade var en lista i Balansera effekter-Tråden. Kan det var den du är ute efter?

Man har all tid i världen när man måste gå till jobbet mitt i natten pga av inbrott... Så varför inte hjälpa en forumit i nöd? :gremgrin:

///Stövel-wan Forumi

k7e9

Hero
Kan det vara denna? Jag hittar dock inte upphovsmannens/kvinnans namn i dokumentet så jag kan inte ge den personen cred. Men den som gjort listan kanske kan ge sig tillkänna? :gremsmile:

Har även några andra listor med effekter liggande, om detta skulle råka vara fel.

Attachments

Telephalsion

Swordsman
Jag tar cred för den sammanställningen. :gremsmile:

Den har ändrats lite sen dess, bland annat har några av Ymirs effekter lagts in. Så behöver ni dem hör gärna av er.

Poseur

Swashbuckler
Jippie, tack Stöveltramp och k7e9 för de fina länkarna det var precis den jag letade efter.
Och såklart, tack Tele för sammanställningen :gremsmile:
Och tack alla andra upphovsmän också :gremwink:

/Poseur grubblar för att han letade igenom just den tråden som Stöveltramp länkade men missade listan :gremblush:

Poseur

Swashbuckler
Effekten blir väl som vanligt att de som ska ha cred tillsammans med den som publicerat någonting inte får det då man först och främst tänker på vem det var som postade.

Bara att se hur mycket cred Fahnen skulle haft för "Ymir's" mörker.

Men det är bara min reflektion av ämnet i fråga.

Så återigen som tidigare, tack och cred till alla upphovskvinnor och män

/Poseur

Poseur

Swashbuckler
Tycker verkligen synd om alla som får stå bakom kulliserna.

Äras dem som äras bör, tycker jag är det bästa sättet att skriva, eller ingen nämn ingen glömd.

Lycan´s spelgrupp då blir det bättre?

Lymipandageleasvavvochdesomglömts? Eller jag har ingen aning vilka som egentligen spelar med vilka :gremtongue:

/Poseur ska spelleda strax, mysigt bröllop i skugglandet.

k7e9

Hero
Telephalsion said:
Detta påminner om när tjejer frågar mig om de ser bra ut i klädesplagg X eller Y. Det går inte att svara rätt...
Hmm... Jodå, svaret på den frågan är ja. Både på X och Y (även på Z och alla andra bokstäver). Alltid ett otvivelaktigt "Ja, absolut!". :gremwink:

Ziir

Veteran
En stor del utav listan kommer ifrån en utskrift jag gjort från eonse på alfaweb om någon minns den sidan. Jag gav den till Tele när han skulle göra sin sammanställning.

Minns inte vem som var ansvarig för den dock.

Telephalsion

Swordsman
Sen är det Cerams effekter, Dvärgiska Effekter och Magiska effekter från www.ingenting.F2s.nu.

En PDF men namn effekter som jag inte minns vart den kom ifrån. Med 123 husreglade effekter.

Sen några egna och alla som jag hittade på forumet före sommaren 2010 (om jag minns rätt).