Nekromanti Gjorde en liten trailer

Poseur

Swashbuckler
Jag gillade början skarpt, fast sen förstördes upplevelsen för mig genom animeringen. Men annars najs, hade personligen hellre sett "spelfilm" helt igenom.
han som kallades göte said:
Det var min tanke från början att bara ha spelfilm men var svårt att hitta filmer med alver som inte var legolas

Mundo

Myrmidon
Jag tyckte den var riktigt cool, älskar alla sådana här påhitt och önskar samtidigt att jag var lika kreativ.

Glasgow_kiss

Veteran
Jag håller med Poseur om att animeringen förstörde lite, annars väldigt bra initiativ som säkert gör spelarna lite extra taggade. Dock skulle jag tycka att det skulle vara bättre utan stridsscener i den (såvida ni inte kör hack-n-slash), skapar liksom mer mystik och för mig känns stridsscener lite B såvida det verkligen inte är en stor del av äventyret. Dock kan det ju passa med stridsscener som hänt innan äventyret sker sålänge detta framgår tydligt och ligger till grund för äventyret).

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Efter att själv klippt ett tiotal olika kampanjvinjetter så får jag säga att det här var helt okej. Det är en okej tajming mellan musik och bilder, och blir inte alltför ryckigt ('ven om det balanserar på gränsen vid vissa tillfällen). Okej, bildurval men visst stör det med skillnaden animation (jag tycker dock det kan vara okej och har också blandat ibland). Däremot tycker jag det är extremt störigt att det är olika bildstorlek. Program brukar ha en crop funktion som gör att du kan ställa in så du får samma storlek. Som det är nu blir övergångarna väldigt hårda för ögat och det stör flödet av bilderna.