Det finns få artister som lyckats med konststycket att göra glad musik som inte känns så sliskig att jag vill spy. Daft Punk är en sådan artist, deras partyanthem One More Time får mig faktiskt att vilja festa. Och jag är inte typen som festar.Digital Love är, i sin naivitet, helt oemotståndligt gullig. Lite som Neon Lights med Kraftwerk, som känns sådär varm och bekväm trots att dom sjunger om lampor.
Übereil, som ville posta The Cure, men det var så sämmig ljudkvalité på youtubevideorna så han sket i det
Edit: För övrigt, en till Beyoncecover, den här gången spelad på mobiltelefoner hittar ni här. Jag tycker det är lustigt hur mycket bättre Beyonces låtar tenderar att vara när det inte är hon själv som framför dom.
Übereil, som ville posta The Cure, men det var så sämmig ljudkvalité på youtubevideorna så han sket i det
Edit: För övrigt, en till Beyoncecover, den här gången spelad på mobiltelefoner hittar ni här. Jag tycker det är lustigt hur mycket bättre Beyonces låtar tenderar att vara när det inte är hon själv som framför dom.