Nekromanti God Jul

Magnus Malmberg

Veteran
En riktigt "DOD JUL" önskar RiotMinds alla här på rollspel.nu och alla er som besöker detta forum...

Magnus

Johan K

Gammal & dryg
Desamma !!!

[color:purple]Alea Jacta Est !</font color=purple>

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Klart det kommer ...

Julfirandet över. Släkten har åkt hem till sitt.

Imorgon gör jag färdigt kartorna och läser in de sista bilderna. Vad övrigt är, är layout (eller sidombrytning som vi säger på svenska).

På annandagen ramlar det in en hel massa folk här hemma, så jag räknar inte med att få något vettigt utfört den dagen.

Den 27-28 däremot ska det banne mig vara klart! Om jag inte bestämmer mig för att bygga Lego eller spela spel med mina söner förstås.

Nu måste jag gå och äta en knäckemacka med kall Janzons frestelse.

<font size="4" color="#CC0000">God fortsättning</font>

/Dante

Bosse_UBBT

Swordsman
Re: Klart det kommer ...

Ride on. Vi är många som vill ha en titt på sagda äventyr. Eller, som för min del, vill att våra spelledare kan titta igenom det så vi äntligen får spela! (även om vi nog kommer spela med dod 91 regler, så vill vi ha en ny värld...! någon som kommit på något vettigt sett att modifiera bönerna till dod 91, för övrigt?)

Macka med jansons? Humm.... don't mind if I do!

/Andreas - åter till julmaten.

Dart

Warrior
Re: Tack Detsamma (NT)

God Jul på er allihopa speciellt ni på Riotminds som jobbar hårt för att vi ska få oss lite DoD till livs under juldagarna.

"Cowards die many times before their deaths;
The valiant never taste of death but once."

Gurrgel

Veteran
Re: Bönerna

Ett system som borde fungera, tror jag, är en YN per Hjältenivå(eller vad de hette), som finns i Hjältarnas Handbok