Jag vill ge Lokomotiv en nödbroms. Alla lokomotiv behöver en sådan.
Rising borde få en förläggare som publicerar honom. Det finns ingen som så prydligt kan skriva saker som man egentligen borde bli irriterade på, men som man ändå bara sitter och skrattar åt det precisa och perfekt hunoristiska språkbruket.
Feuflux ska ha en hel jäkla säck D12or för sin underhållande webserie som jag följer med stor spänning. Eller möjligen en spark i baken så att han ökar utgivningstempot...
Alla de som publicerat sina egna spel ska ha en medalj. Det är ni som håller hobbyn vid liv.
Gardener förtjänar en packe rolig hemelektronik för att han driver den här siten och för hans hjälp när jag skulle få mitt stuff att funka på RPG Lab.
Vitulv/Vulf borde få en ny tatuering för att han är så underbart rakt på sak och inte väjer för någon.
JohanK borde få en skäggtrimmer för att han, trots att han är en av de mest ihärdiga postarna, nästan aldrig är med i något bråk.
Organ borde få en pilsner som tack för trevligt lunchsällskap. Detsamma gäller Illern.
Fogge ska få tillbaka palestinaschalen han glömde hos mig i samband med Peace & Love-festivalen, fast han vann festivalen.
Herr Nils skulle jag ge ett svärd. Inte för att han behöver det, utan för att han skulle slå mig om han inte fick det.
Jag vill ge Rising en uppblåsbar Batgirl för hans fantastiska varulvsspel som gjorde mig alldeles beroende av forumet samt för att han får mig att skratta högt minst en gång i veckan.
Jag tror att Krille skulle bli glad för en uppblåsbar Tuva när vi ändå är inne på ämnet.
Jag vill ge Troberg en bamsekram för att han är en modig person som också gör mig glad.
Och jag vill ge detsamma till Magoo för ovärderlig hjälp i en komplicerad situation.