Nekromanti God Jul!

Telephalsion

Swordsman
Eller vinterblot, för den som föredrar.

Iallafall, jag fick Thalamurboken som en tidig julklapp, och jag hoppas ett par litterära alster hittar sin väg till undersidan av era granar.

God Jul!

tull

Hero
Glad festivus funkar också :gremwink:

Jag och min fästmö firade "lilla julafton" tillsammans under helgen vilket gjorde att jag fick ett löjligt stort tillskott till min eonsamling. Det är vackert.

Fick:
Bestaliska folk
Monster i Mundana
Sorgernas Brunn
Encyklopedia Mundana
Misslor

:gremsmile: Jag kommer läsa under julen, oh yes.

DesertRain

Hero
Jag köpte alvboken som en julklapp till mig själv, kan man ju säga.
God Jul på er alla i alla fall!

Nyx

Veteran
God Jul Och Gott Nytt År även från mig. Hoppas ni har en rollspelsfylld helg förutom mängder av godis.

/Agnes (som just nu gör marsipan-nougat-valnötter-rom-rullar som är doppade i mörk choklad)

Dark Lotus

Warrior
god jul på er ;]
köpte hårdpärmade o mjukpermade alvboken till mig själv ,men efter tjavel med en annan spelledare så måste ja skaffa mig en ny och 3e vapenmästare ,oj oj oj ;o inte lätt det där..

/dark lotus önskar er en trevlig magifyld jul *alstrar lite kryotropi och besvärjar en stor snöstorm på er* xD

Jehorius

Veteran
Köpte alver.. Och slängde ihop en kampanj. Bägaren rann över av ideér och var tvungen att göra någonting åt det. Hur som helst så hoppas jag alla får en trevlig jul med mycket god mat, rollspel och tja.. typ.. glögg?

Iavhé, som älskar glögg.

Nigmos

Veteran
God Jul på er! Använd inte alla pengar på rollspel bara ^^

Poseur

Swashbuckler
God jul eller <insert högtid här> på er allihop!

Hoppas ni får det riktigt trevligt.

/Poseur dricker jul-Kaffe

k7e9

Hero
God jul på er alla, må tärningshögar och rollspelsböcker vara de enda paket ni får. :gremsmile:

Vi får väl ha en "vad fick ni för spel i år"-tråd senare ikväll tycker jag allt ("tyvärr" äger jag alla Eon-böcker som kommit ut, så det är väl inte så troligt att jag får något nytt på den fronten).