Troberg
Sinister eater
Re: Godwins lag borde vara forumregel
Visst, man kan säga att det var överdrivet för att belysa frågor och sånt, men det gav definitivt en bitter eftersmak för mig och de var det enda riksdagsparti vars plakat verkligen irriterade mig. Andra kunde jag tycka att de hade fel eller var osakliga osv, men FP störde mig, och jag tycker inte att de var av den sort som vi vill se i en valrörelse.
Jag störde mig i alla fall på deras "Nyheter från framtiden"-plakat i valrörelsen. Fokus där var på 'Invandrarna ska bli som svenskar', 'Ordningsbetyg håller pli på eleverna' och sånt. FP mer än något annat riksdagsparti i valrörelsen flörtade med Sverigedemokraternas väljargrupp."FP kan anklagas för mycket, men någon särdeles spirituell rörelse kan jag inte hävda att det rör sig om. däremot stark tilltro till Auktoriteter och hierarkiska ordningar, allmän rasism, socialdarwinism och nationalism har jag definitivt sett tecken på."
Någon mer än Krank som har sett sådana illavarslande tecken? Inte jag, i alla fall.
Visst, man kan säga att det var överdrivet för att belysa frågor och sånt, men det gav definitivt en bitter eftersmak för mig och de var det enda riksdagsparti vars plakat verkligen irriterade mig. Andra kunde jag tycka att de hade fel eller var osakliga osv, men FP störde mig, och jag tycker inte att de var av den sort som vi vill se i en valrörelse.