Ögat
Hero
Vad är det, vad gör det, och varför finns det ens på sidan?
Gold Quest är ett litet spel som förut gick att spela i småpraten. Eftersom den dränkte pratandet så har den nu flyttats ut till sin egen ruta.Olav said:Vad är det, vad gör det, och varför finns det ens på sidan?
Indeed. Jag skrev just i Småpraten:Hans E Magnusson said:hade varit fint om man kunde dölja den boxen om man mot förmodan inte ville spela
Kort sagt. Det är mest bara störande i sin nuvarande form.undrar varför Goldquest inte kan ligga i en meny och öppnas i ett eget fönster istället för att vara ett störande schabrak i högerspalten...
Allt användande av den spenderade all gratis CPU-tid för dagen på Google AppEngine på bara 9 timmar. Måste hitta lite flaskhalsar i CPU-användandet verkar det som.Cogitare said:App Engine Error. Jag ser inte ens någon JSON-data utan bra detta.
Gold Quest verkar inte må så bra
Cog.
Det beror på att du använder en fullkomligt värdelös webbläsare som ignorerar allt vad standarder heter. Dvs, MSIE. Måste hitta lite workarounds mot dess idiotier. Troligen orkar jag dock inte bry mig tyvärr.Oldtimer said:Fast det fungerar inget vidare i sin egen låda. Allt jag ser är lite JSON-data.
Väldigt bra tips för tråkmånsar! =)Robert Jonsson said:Tipz: Tyckte den var extremt störande, så jag använde Adblock på den i Firefox. Nu stör den mig inte alls.
Hjälte. +1Gardener said:Det beror på att du använder en fullkomligt värdelös webbläsare som ignorerar allt vad standarder heter. Dvs, MSIE. Måste hitta lite workarounds mot dess idiotier. Troligen orkar jag dock inte bry mig tyvärr.Oldtimer said:Fast det fungerar inget vidare i sin egen låda. Allt jag ser är lite JSON-data.
Meh - jag hade ju nästan hunnit bli beroende av den djävulska appen...Gardener said:Just nu är den avstängd ändå, eftersom den funkar så dåligt i MSIE och GAE blev överbelastat.
Nähä, det var ju kul att höra. Men då kan du väl göra så att man kan stänga av den för oss.Gardener said:Det beror på att du använder en fullkomligt värdelös webbläsare som ignorerar allt vad standarder heter. Dvs, MSIE. Måste hitta lite workarounds mot dess idiotier. Troligen orkar jag dock inte bry mig tyvärr.Oldtimer said:Fast det fungerar inget vidare i sin egen låda. Allt jag ser är lite JSON-data.
Eller så att den alltid är avstängd för MSIE användare, de har ju ändå inget nöje av appen.Oldtimer said:Nähä, det var ju kul att höra. Men då kan du väl göra så att man kan stänga av den för oss.Gardener said:Det beror på att du använder en fullkomligt värdelös webbläsare som ignorerar allt vad standarder heter. Dvs, MSIE. Måste hitta lite workarounds mot dess idiotier. Troligen orkar jag dock inte bry mig tyvärr.Oldtimer said:Fast det fungerar inget vidare i sin egen låda. Allt jag ser är lite JSON-data.