Nekromanti Gold Quest?

Gardener

Champion
Olav said:
Vad är det, vad gör det, och varför finns det ens på sidan?
Gold Quest är ett litet spel som förut gick att spela i småpraten. Eftersom den dränkte pratandet så har den nu flyttats ut till sin egen ruta.

Spelet är ett co-op-spel där alla spelar hjälps åt att styra en hjälte genom en dungeon.

Mer information om spelet finns här:
http://gold-quest.appspot.com/

solvebring

Superhero
Hans E Magnusson said:
hade varit fint om man kunde dölja den boxen om man mot förmodan inte ville spela
Indeed. Jag skrev just i Småpraten:
undrar varför Goldquest inte kan ligga i en meny och öppnas i ett eget fönster istället för att vara ett störande schabrak i högerspalten...
Kort sagt. Det är mest bara störande i sin nuvarande form.

Poseur

Swashbuckler
Kan inte hålla med tillräckligt, den är väldigt störande som den är nu.

Sapient

Swashbuckler
-1

Så kan man väl säga om man inte håller med föregående talare? :gremsmile:

Jag har inga andra argument att hänvisa till, än "det gör väl inte någon större skillnad mot allt annat som ligger där idag?" Men min uppfattning är dock att Gold Quest gott kan ligga där det ligger.

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Tipz: Tyckte den var extremt störande, så jag använde Adblock på den i Firefox. Nu stör den mig inte alls.

cogitare

Swashbuckler
App Engine Error. Jag ser inte ens någon JSON-data utan bra detta.

Gold Quest verkar inte må så bra :gremsmile:

Cog.

Gardener

Champion
Cogitare said:
App Engine Error. Jag ser inte ens någon JSON-data utan bra detta.

Gold Quest verkar inte må så bra :gremsmile:

Cog.
Allt användande av den spenderade all gratis CPU-tid för dagen på Google AppEngine på bara 9 timmar. Måste hitta lite flaskhalsar i CPU-användandet verkar det som.

Gardener

Champion
Oldtimer said:
Fast det fungerar inget vidare i sin egen låda. Allt jag ser är lite JSON-data.
Det beror på att du använder en fullkomligt värdelös webbläsare som ignorerar allt vad standarder heter. Dvs, MSIE. Måste hitta lite workarounds mot dess idiotier. Troligen orkar jag dock inte bry mig tyvärr.

Gardener

Champion
Robert Jonsson said:
Tipz: Tyckte den var extremt störande, så jag använde Adblock på den i Firefox. Nu stör den mig inte alls.
Väldigt bra tips för tråkmånsar! =)

Just nu är den avstängd ändå, eftersom den funkar så dåligt i MSIE och GAE blev överbelastat.

Får se var den kan läggas i framtiden, eller om man kan fixa nån inställning så att den försvinner.

Fienden

Hero
Gardener said:
Oldtimer said:
Det beror på att du använder en fullkomligt värdelös webbläsare som ignorerar allt vad standarder heter. Dvs, MSIE. Måste hitta lite workarounds mot dess idiotier. Troligen orkar jag dock inte bry mig tyvärr.
Hjälte. +1

anth

Vetefan
Gardener said:
Just nu är den avstängd ändå, eftersom den funkar så dåligt i MSIE och GAE blev överbelastat.
Meh - jag hade ju nästan hunnit bli beroende av den djävulska appen...

Oldtimer

Slava Ukraini!
Gardener said:
Oldtimer said:
Nähä, det var ju kul att höra. Men då kan du väl göra så att man kan stänga av den för oss.

Unfair

Hero
Oldtimer said:
Gardener said:
Oldtimer said:
Nähä, det var ju kul att höra. Men då kan du väl göra så att man kan stänga av den för oss.
Eller så att den alltid är avstängd för MSIE användare, de har ju ändå inget nöje av appen.

Gardener

Champion
Det går nu att slå av Gold Quest-boxen under Mina Saker -> Ändra Inställningar. Längst ner finns ett val som heter "Visa Gold Quest"