Shh... säg inte till Gardener!Persson said:Jag har hittat en glitch i spelet så man aldrig kan dö.
Blir ju nyfiken på vad det är. =)Vimes said:Shh... säg inte till Gardener!Persson said:Jag har hittat en glitch i spelet så man aldrig kan dö.
Den är löjligt svår att få till. Avslöjar den om du ersätter hjältenamnet Dante till hjältenamnet Persson. The divine är ett lämpligt sufix.Gardener said:Blir ju nyfiken på vad det är. =)Vimes said:Shh... säg inte till Gardener!Persson said:Jag har hittat en glitch i spelet så man aldrig kan dö.
Nån fler som kan hitta glitchen?
I killed it with fire.Kraetyz said:Alltså, Gard, tog du bort GoldQuest från hemsidan helt nu? Jag har ändrat mina inställningar till Gold Quest visas, men ser ingenting. Q_Q
Det var han! Och för det kommer Dante att nedgraderas från hjälte till boss! =)Vän av ordning said:I killed it with fire.Kraetyz said:Alltså, Gard, tog du bort GoldQuest från hemsidan helt nu? Jag har ändrat mina inställningar till Gold Quest visas, men ser ingenting. Q_Q
Beacause I’m EBIL!
Jag misstänker att det bara är att spamma med helning, eftersom det inte är nån synkronisering av skrivningen av data.Persson said:Den är löjligt svår att få till. Avslöjar den om du ersätter hjältenamnet Dante till hjältenamnet Persson. The divine är ett lämpligt sufix.Gardener said:Blir ju nyfiken på vad det är. =)Vimes said:Shh... säg inte till Gardener!Persson said:Jag har hittat en glitch i spelet så man aldrig kan dö.
Nån fler som kan hitta glitchen?
Gardener said:Jag misstänker att det bara är att spamma med helning, eftersom det inte är nån synkronisering av skrivningen av data.