solvebring
Superhero
Hej på er!
Detta är inte en olaglig förfrågan, väl?
(Säg då ifrån och ta bort tråden, det var inget illa ment i så fall)...
Jag har ju boken och har alltså tillgång till formuläret, bara det att jag inte får ut det, så jag skulle vilja ha det skickat till mig för eget privat bruk.
Det är så att jag undrar om någon utav er skulle kunna göra en annan en tjänst?
Skulle någon utav er kunna maila mig ett Gondica-forumlär må hända?
Jag har nämligen svårt att få med hela ur boken, annars hade jag ju kopierat från den direkt. Min scanner/kopiator-kombinerade skrivare är lite svår när det kommer till stora prylar (ni vet nog själva), svårt att lägga upp en bok rakt och fint och få med allt etc.
Frågade Anders, men oturligt nog hade han inte kvar den filen i sin burk längre.
Detta är inte en olaglig förfrågan, väl?
(Säg då ifrån och ta bort tråden, det var inget illa ment i så fall)...
Jag har ju boken och har alltså tillgång till formuläret, bara det att jag inte får ut det, så jag skulle vilja ha det skickat till mig för eget privat bruk.
Det är så att jag undrar om någon utav er skulle kunna göra en annan en tjänst?
Skulle någon utav er kunna maila mig ett Gondica-forumlär må hända?
Jag har nämligen svårt att få med hela ur boken, annars hade jag ju kopierat från den direkt. Min scanner/kopiator-kombinerade skrivare är lite svår när det kommer till stora prylar (ni vet nog själva), svårt att lägga upp en bok rakt och fint och få med allt etc.
Frågade Anders, men oturligt nog hade han inte kvar den filen i sin burk längre.