Nekromanti Googla efter dig själv: Bilder!

haltageten

Dum inuti huvudet
Re: Jag finns inte AHHH!

Det finns inga bilder på mig verkar det som. Testade alla möjliga smeknamn, alias osv utan att hitta ett jota. Det enda jag hittade var en bild på tre små jollar när jag sökte på mitt efternamn. Så man kan väl säga att jag antingen inte finns, att jag är en av de där små jollarna eller att jag gömde mig i vattnet.

- Jocke, finns inte.

Feuflux

omjonasson.se
Menade du: Olof Johansson.... Nej, googlejävel!

Jag menar Olof Jonasson! Det jag heter! Mitt namn! Det borde inte vara världens mest förvirrade efternamn. Aaaaargh!!! :gremlaugh: :gremlaugh:

Missionskyrkan i Mölndal kniper plats 1 och 2. Underbart. Jag är ateist och vet inte ens var Mölndal ligger.

3. 1895 is the shit!

Plats 4-7 är nån snowboardtjomme. 8-9 är samma som 1-2 (fast mindre storlek). 10an är en bild på killen innan Olof Jonasson i nån tävlingstabell för seglingsflygare.

Sen kommer fulevangeliet! :gremlaugh: (Som jag verkligen hoppas alla vet vad det är för någonting.)
Bilder på mig själv var det väldigt ont om (fast jag kollade inte så noga).

Hjalle

Swashbuckler
Jag tror knappast att jag kan hitta något på Hjalmar Dunås, men here we go på Hjalle:

- Snygging!

- Snygging!

- Snygging!

- Snygging!

Ingen föreställer mig, hoppas jag, men de var fina ändå. :gremsmirk:

-Hjalle, det är bara roliga som heter som jag.

Hjalle

Swashbuckler
Klart

Sök på Jocke, då lär du hitta jefulska mängder mer eller mindre halvprivata hobbybilder. :gremlaugh:

-Hjalle, sökte på Hjalle

Johan K

Gammal & dryg
=(

Fasen, jag verkar inte finnas på bild här på nätet.
Men lika glad är jag nog för det.. :gremgrin:
Finns det nå som hitar nån bild på mig här på nätet, så hojta till ! :gremgrin:

G

Guest

Guest
Föredrog att söka mitt nick, och fick ett rätt kul resultat, en avatartävling här på wrnu.

1. Quadrante

2. Yassilus

3. WolmerX som jag dessutom gick i samma skollokaler som under den tiden (och ofta samma lektioner också men inte samma klass).

4. Krille

5. Marco Behrman

Detta var alla resultat jag fick, alltså fick jag inget på mitt bidrag som är det jag har fortfarande, snyft.

/Zorbeltuss som kan tänka sig att nämna att krilles avatar bör man inte titta länge på i skolan eller på jobbet, ifall någon tittar över axeln på en.

Jambu

Swordsman
Ingen idé att googla på jakob burrows, men här är resultaten för jakob: (Låt mig lova att inga av de här bilderna föreställer mig)

Ooh, aah, fantastiskt!

Så många bebisar....

Argh! Jag mår illa!

Vilken läckerbit!

Urk... Mitt namn är vidrigt...

Rosen

Myrmidon
Cowboys och caarffaler

Det dyker bara upp en massa gamla teckningar som jag har gjort.

Om jag testar att bara söka på "Åke" så kommer det upp den ena gubbtjyven efter den andre, plus en lite söt bulldogvalp som är duktig på att gå ut och kissa. Ja, och så CP-Åke förstås. (-:

--
Åke

Saxifrage

Hero
Re: Fast...

Söt rumpa, men vad faen är en Sylt-roman..?

Jag hade en gång en stissig tysk vikarie i svenska. Hon brukade prata om ön Sylt i Tyskland, en ö som enligt uppgift riskerade att sjunka i havet med allt vad det innebär. Enligt den här hemsidan är Sylt-öarna också populära bland naturister (!). Slår man ihop det borde man få någon slags Atlantis-historia med nakna brudar, vilket väl är ungefär vad omslaget visar?

/Sax, allmänbildad till bristningsgränsen

Organ

Out of time, out of mind
Orglar och pingviner

Att bara söka på Anders Gustafsson gav inget att skriva hem om; de första fem träffarna var passfoton på tråkiga män och en bild på en laptop.

En sökning på "organ" var inte alls så kul som man kunde tro, det gav bara en uppsjö bilder på kyrkorglar och medicinska planscher. Den enda bilden som i alla fall var lite cool var den här.

Coolhetsindex sköt dock i höjden när det dök upp en bild på STRIDSPINGVINER! :gremgrin:

När det dök upp en bild på Klaus Wunderlich tyckte jag dock att det var dags att sluta.

/Anders

Mekanurg

I'd rather be different than indifferent.
Bomsalva

Jag får fram bilder på en en präst, en fotbollsspelare, en pilot (ingen av de tre är undertecknad) samt en massa framsidor på spelprodukter som jag har skrivit i.