Den första som faktiskt har anknytning till mig kommer typ på sidan fyra, och det är en bild på det fula gula tärningsettet med rosa siffror jag köpte som är cachat hos google. Sen finns också en valaffisch "Lord of the Forums" där jag får vara Grima... Sen dyker det upp två bilder från Seinets rapport från Gothcon/pubben förra året. Den där Fogge från Fogge.com har ett gäng blonda, storbystade brudar på bild också.
Och sen har vi ju den där förbannade amerikanska affärspampen som heter Fogge i efternamn...
En sökning på "Foggmock" renderar ett gäng avatarer från den gamla tävlingen (dock inte min), samt en Yassithulustrip med tema Foggmock.
Söker man på mitt fulla namn så hittar man........
...vilket är betyget jag gav till World of Synnibarr. Klickar man på bilden efter man har sökt så hamnar man dock i Waliums recension av Götterdämmerung.
En kommande spansk komedi om en grupp mentalpatienter, en bordell och ett mord. (Endast förhandsvisad på Malagas filmfestival.) http://www.locosporelsexolapelicula.com/
Hrrm det var just det jag menade med censur. Öh... jag tittade inte närmare på sidan så förlåt mig, jag trodde jag hamnat på en porrsajt... JAG HATAR PORR, efter allt jag fått uppleva så får ni ha överseende med det.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.