Nekromanti Gosedjur spelar rollspel!

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Jag kanske är sist i världen om att upptäcka det här, men tydligen så spelar gosedjur rollspel! Jag har alltid trott det var en myt men när jag kom hem idag så möttes jag av den här synen:

Tydligen satt min nalle och planerade sin Labyrinth Lord-kampanj. Precis när jag kom så höll han på att titta över klasserna i Advanced Edition Companion för att se om han skulle tillåta dem för spelarna. Han har visst inte bestämt sig än.

Är det fler här på forumet som lyckats få bildbevis på att gosedjur spelar rollspel?

Laowai

Hero
haha! vad fint! ska definitivt hålla ögonen öppna och vara snabb uppför trappen när jag kommer hem från jobbet. man kanske kan ertappa de små liven om man är kvick.

Ymir

Liten kantbaron
Här råder ingen husfrid. Tarepanda vill bara spela Qin, medan Nyarlathotep envisas med old-school Call of Cthulhu, och vägrar befatta sig med andra spel...

Sapient

Swashbuckler
Nej, men en livslevande katt som gillar att slå tärning (eller ja... att puffa ned dem på golvet) och som visar intresse för vissa av Wizards minis. (Bara de som ser ut som spindlar, skorpioner eller annat som katter faktiskt äter...)

Och ett, kort, tag visade han stort intresse för att spela brädspel. Men när både Preussens och Englands trupper (i Napoleon in Europe) låg på golvet så tröttnade han lika plötsligt...

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Ymir said:
Här råder ingen husfrid. Tarepanda vill bara spela Qin, medan Nyarlathotep envisas med old-school Call of Cthulhu, och vägrar befatta sig med andra spel...
De beter sig alltså som helt typiska nördar? Jag tycker det är helt fascinerande!