Inte jag heller...
...det är på tok för farligt att avslöja sig nu. Att vi har tre kända kvinnor känns otroligt jobbigt- nu lär en av dem ryka.
Jag tycker att vi tar det kallt med fler avslöjanden, de som är kända verkar inte vara någon höjdare, vilket är dumt i sig, eftersom Batman och hans vidriga snuttefilt till söndagshjälte (Robin) då kan gå på chans och kanske komma åt en viktig roll.
Sedan har Rising gång på gång visat på att det inte är smart med "massavslöjanden". Läs om den här tråden på Off topicforumet tex!
Däremot gillar jag Marcos lista, lite längre ner i tråden. Den typen av sammanställningar är skitbra- synd bara att den
också kan användas av "snälla-får-jag-hjälpa-tant-över-gatan-kanske-ligan?".
Flurtis verkar skum, det kan jag hålla med om, men vill ändå se efter mer noga i denna rätt långa tråd. Här måste man verkligen läsa noga. Han verkar inte ha så mycket tid för det här spelet som han borde...
Jag tycker också att Johoohno är jobbig med sitt snack.
---
Kan Rising kanske ha gett en sån där kontraproduktiv roll till någon (Naiv Siare...
)? Tänk om en av tjejerna egentligen är smittspridare tex? Eller något annat? Magoo erkänner själv att hon vill stå tyst och betrakta allt från avstånd. Skumt...
Jag som tyckte att hon verkade så
coolt distanserad.
Sedan har jag nästan bestämt mig för att Nightowl inte kan vara hjälte- han fick så mycket missriktad svada från mig förra gången att han går under beskydd nu. Men det kan ju också vara lite skumt. Man får låta bli att tänka sådär enkelt.
Sedan- Hellzon, vem är han? Vad är han? Varför får jag för mig att han har lyckats gömma sig? Eller har jag bara missat något?
---
Ett är säkert- såna här spel vinner man aldrig med hjälp av slumpen. Bara med hjärnan. Undras om vi inte kan samarbeta tillräckligt mycket för att klara det?
---
/Basenanji (som precis har upptäckt en annan forumit som heter
Basse...)