Tant Ragnar
Gamle usling
Jag är för dum för att jobba för riddler, men kanske ”vi-har-riddler-hemma” fungerar?
1:2
1:2
Jag funderar på att investera i staden för att göra den bättre att bo i. Men så länge @RasmusL jobbar med att göra det hela värre och värre så lär vi behöva vara två som gör det. Är det någon som är intresserad av att tillsammans försöka göra den bättre att leva i?
Jag har inte något sånt nobelt motiv, jag är bara trött på att behöva vara rädd för Batman. Men då kanske vi kan göra en gemensam sak om någon dag eller två till att försöka göra staden bättre att leva i.Jag har ju mitt barnhem som jag kan investera i. Inte denna runda dock (spelar kort).
Om vi vinner över medborgarna på vår sida kanske de vänder sig mot Batmans översittarfasoner och dödar honom åt oss. Vi kan lyckas där ugglekulten misslyckats gång på gång! Döda Batman med välgörenhet och vänlighet!Tänk om vi kunde skrämma bort ugglekulten OCH döda batman!
Det vore den bästa av alla världar!
Vi skulle kunna gå ihop ett par stycken och investera i staden, ju fler desto bättre!
Ugglekulten börjar svettas. De lever inte upp till sina löften och men vägrar erkänna det och ändra spår. Allt de gör är att göra Batman mer och mer svårslagen.
Gulligullbatman skulle vara mycket lättare att döda! Mindre knivar på dräkten, mindre pangpang och kanoner.