luddwig
Lawful evil
Stor risk att det bara blir något digitalt.Frågan jag börjar ställa mig är.... blir det ens något konvent 2021?
Stor risk att det bara blir något digitalt.Frågan jag börjar ställa mig är.... blir det ens något konvent 2021?
Håller nog med ovanstående talare - med tanke på mer framförhållning och ett års erfarenhet från andra håll lär det nog bli ett konvent digitalt. Kunde Medeltidsveckan kan nog GothCon.Frågan jag börjar ställa mig är.... blir det ens något konvent 2021?
Jag är helt klart på att hjälpa till, om så bara genom att arra spel. Ska kasta iväg ett mejl till GothCon och se var man kan göra. Gött att höra att det blir något av i alla fall!Jag har blivit lite rådfrågad av staben om olika lösningar och det jag kan säga är att det ska bli ett konvent 2021, men vad för skepnad det tar återstår att se.
Och som nämndes ovan har ju ett år av vana gett oss mycket mer kött på benen hur det kan läggas upp.
Jag tror dock du kan vänta lite – de lär ju gå ut med vad som sker och när de söker arrangörer när de själva vet hur allt blir!Jag är helt klart på att hjälpa till, om så bara genom att arra spel. Ska kasta iväg ett mejl till GothCon och se var man kan göra. Gött att höra att det blir något av i alla fall!
Jag är pessimistisk. Coronaeländet lär räcka åtminstone 2021 ut.Frågan jag börjar ställa mig är.... blir det ens något konvent 2021?