Jag hoppas att du inte glömt att du på fredag ska spela in Urmakarens Vulkan med @Lightshy och Cissi!Sen på fredag ska jag spelleda poddarna i De övergivnas armé genom en omgång med Drakborgen som är rykande färsk!
Schysst att du tar med dig havet!För er som inte träffat mig förut så ser jag ut som på min profilbild, fast med vitare hår och skägg.Och ingen flytväst.
Hade gärna varit med men nu har jag redan läst scenariot och ska spelleda samma tid imorgon. Så vi kanske ses dåVi har en ledig plats till Kult - Lit de Noir, Fre 16-21.
Vi hittade en ny spelare.Hade gärna varit med men nu har jag redan läst scenariot och ska spelleda samma tid imorgon. Så vi kanske ses då![]()
Vad som helst egentligen. Jag tänker att folk tar väl dussintals med bilder och filmar och håller på, men inget delas i social media med rätt taggarHar några bilder från norra sal 210 där jag varit med Vildhallon. Vad är det för bilder du söker?
Jag trodde att jag kände igen mannen till höger, men han har ju ingen flytväst på sig.Det är för att man har för fullt upp att göra saker!
Det här är bilden som jag hunnit dela, vilket var tagen efter inspelningen av Urmakarens Vulkan i poddrummet. Känner ni igen forumiterna?
View attachment 23561
Så klart är det full rulleDet är för att man har för fullt upp att göra saker!
Det här är bilden som jag hunnit dela, vilket var tagen efter inspelningen av Urmakarens Vulkan i poddrummet. Känner ni igen forumiterna?