De här reglerna kommer finnas uppslagna i indierummet också.
Bingo-bricka hämtas i indierummet från kl 11 på fredag. Se till att du har en penna med dig för signering. Ni som är med på Brickan, var beredd på att kanske signera en bricka.
"Regler, Förhållningssätt och Tips:
Hittad forumit måste sätta en signatur vid sitt namn på Bingobrickan för att räknas.
Inlämning av Bingobricka sker i indierummet senast kl 21.00 på lördag. Endast brickor med minst en hel rad (diagonalt 5 rutor, horisontellt eller lodrätt) är med i utlottning av diplom.
Diplomceremonin sker på lördag kväll i indierummet kl 21.30. Be there!
Full bricka kommer generera hedersutnämning.
När du spelar, tänk på att forumiten du funnit kanske är mitt uppe i någonting – Var respektfull, stör inte i onödan, det är bättre att komma tillbaka.
Hot spots för forumiter är indierummet, OSR-hörnan och butikerna.
Var inte rädd att fråga om en forumit kan peka ut någon annan forumit, hela tanken med den här leken är att träffas!
Såklart så får även forumiter som är representerade på Bingo-brickan spela. ????
Det är med stor glädje jag kan meddela att historiens första forumit-Bingo gått av stapeln på GothCon. Det var roligt med uppslutningen och det är med ännu större glädje jag här får presentera historiens första vinnare av historiens första forumit-Bingo och således även historiens första Diplomerade forumit-finnare!
Ape of Wrath!
Grattis! Väl letat och hittat!
Till alla andra deltagare: Tack för att ni deltog! Hoppas ni hade roligt!
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.