Henke Avdankad Konventsarkeolog Joined 8 Mar 2009 Messages 4,505 Location Kullavik 13 Apr 2017 #1 ...SJUKT taggad! På lördag planerar jag titta in i Indierummet . Hur funkar det med spel där? Hur får man möjlighet att prova några spel där? Ta en kölapp?
...SJUKT taggad! På lördag planerar jag titta in i Indierummet . Hur funkar det med spel där? Hur får man möjlighet att prova några spel där? Ta en kölapp?
Henke Avdankad Konventsarkeolog Joined 8 Mar 2009 Messages 4,505 Location Kullavik 13 Apr 2017 #2 Hur brukar det förresten vara där på förmiddagen. Måste tyvärr bege mig hemmet redan vid lunch.
Nässe Myrmidon Joined 3 Jan 2006 Messages 3,634 Location Malmö 13 Apr 2017 #3 Hugg aktivt tag i någon som står och hänger så brukar det inte vara några problem
Vicotnik Den onde Staff member Joined 28 Mar 2004 Messages 4,411 14 Apr 2017 #4 Förmiddagen i indierummet är oftast relativt lugn där emot brukar det sällan vara ett problem att få i hopp en grupp att spela med.
Förmiddagen i indierummet är oftast relativt lugn där emot brukar det sällan vara ett problem att få i hopp en grupp att spela med.