Min plan är att hänga i Indierummet en stor del av konventet. Jag har inte spikat min spellista exakt, men tre spel kommer jag definitivt att ta med mig:
Den yttersta domen, mitt storyfokuserade spel om religion, personkonflikter och drömmar i nådens år 2700. På fredag speltestar jag årets äventyr och ser om det håller. Det handlar om två fejdande familjer på Charybdis och tyngden av att leva i föräldrars skugga. Jag tror att det håller, men återkommer efter speltest med exakt vilket äventyr jag tar med.
I gudadrottningens klor, ett kortformsspel för två spelare, som jag skrev i somras. Det är ett hack av Apocalypse World, för att snabbt kunna introducera folk till rollspel/den här sortens rollspel. Kort och mysigt. Finna att ladda ner
här.
Acceptable Losses, som finns samlat i Seven Wonders-antologin. En dystopi om en syskonskara som står inför att flyttas ned till en lägre nivå i arkologin. Friformigt, tajt, gonzo och berörande. Dessutom skrivet av en lulebo!
Fler tillkommer! Jag funderar på att ta med Swecon-playsettet till Fiasco också, t.ex. Kanske får
Technical Support Simulator 2016 också smita med i väskan.