Och det tar minst 10 minuter att gå 120 fot så det gäller att man inte går vilse, då kanske man missar hela skiten.DeBracy;n230889 said:Alltså, när det gäller kartor till old school-rummet så får man ju ha med eget rutpapper och rita själv.
Och det tar minst 10 minuter att gå 120 fot så det gäller att man inte går vilse, då kanske man missar hela skiten.DeBracy;n230889 said:Alltså, när det gäller kartor till old school-rummet så får man ju ha med eget rutpapper och rita själv.
DeBracy;n230889 said:Alltså, när det gäller kartor till old school-rummet så får man ju ha med eget rutpapper och rita själv.
Och var tjugonde minut måste du rulla tärning och se om det dyker upp 1T6 friformare som kommer prata sönder dina öron om fördelarna med att köra utan regler eller spelledare...pappa;n230895 said:Och det tar minst 10 minuter att gå 120 fot så det gäller att man inte går vilse, då kanske man missar hela skiten.
Tre meter trästav, 15 meter rep...luddwig;n230916 said:Hm. Så hela GothCon är ett hexcrawl? Jag måste anpassa min packning. Liten spegel, krita, kofot...
Som byggsats så att jag får med den på flyget.Sapient;n230917 said:Tre meter trästav...
Äsch, ta en yxa bara så kan du fixa pinnen på plats. Mycket enklare att få med på flyget!luddwig;n230930 said:Som byggsats så att jag får med den på flyget.
Jag har tänkt tanken men vill inte bli tagen av polisen. Gissar att risken är rätt stor om jag traskar omkring i någon park, muttrande på en för göteborgare obegriplig dialekt och med en yxa i högsta hugg.DeBracy;n230935 said:Äsch, ta en yxa bara så kan du fixa pinnen på plats. Mycket enklare att få med på flyget!
"Men föö helvete, Glenn Klang, ser du ente att kisen där, han går med enna yxa i handen? Nu e de vi som kallar in Nasjonella insatsstyrkan direkt!"luddwig;n230953 said:Jag har tänkt tanken men vill inte bli tagen av polisen. Gissar att risken är rätt stor om jag traskar omkring i någon park, muttrande på en för göteborgare obegriplig dialekt och med en yxa i högsta hugg.