clarence redd
FrostByte Books
Blir det namnskyltar med WRNU-namn i år? Jag känner aldrig igen någon annan än @krank och @Gabrielle de Bourg .
Jag ser ut som min profilbild, fast lite mindre sepia.Blir det namnskyltar med WRNU-namn i år? Jag känner aldrig igen någon annan än @krank och @Gabrielle de Bourg .
Jag föreslog det iaf, men vet inte om det hanns med att fixas @avatarex. Något jag gärna skulle vilja ha!Blir det namnskyltar med WRNU-namn i år? Jag känner aldrig igen någon annan än @krank och @Gabrielle de Bourg .
Klisterlappar och en tuschpenna låter finemang!Jag föreslog det iaf, men vet inte om det hanns med att fixas @avatarex. Något jag gärna skulle vilja ha!
Om det inte gjorts skulle jag kunna fixa något. Antingen bara etiketter där alla får skriva namn, men är många intresserade kan jag eventuellt fixa brickor för namnskyltar!
Fixat!Klisterlappar och en tuschpenna låter finemang!
Jag vägrade ha namnlapp för att alla så klart redan känner igen mig.Fixat!
Stort tack för att du fixade namnlapparna. Det får bli en ny tradition!Fixat!
Roligt att få dela ut priset till en av mina äldsta vänner.Under puben delades Rollspelsdraken ut och vinnaren var @Magnus Seter!
View attachment 17376
View attachment 17377
Jag vet inte om vinnaren ser så nöjd ut över det fina priset eller om priset ser så fint ut för att det vanns av en så värdig vinnare…