Nekromanti Gotland : Spelare söker grupp runt Visby

Samaritan

Veteran
Hej där!

Har nyligen landat på Gotland och efter att ha bott in sig lite så gick tankarna till att hitta en rollspelsgrupp. Känner dock inte många här så om ni känner till nån grupp runt visby som behöver spelare så är jag en 22 årig aktiv spelare som söker grupp.

Finns även chans att jag kan dra med flickvännen så kan bli två nya spelare.

Föredrar mer traditionella rollspel såsom D&D, DoD, Mutant, m.m. men är öppen för nya spel. Har rollspelat en hel del innan men var ett tag sedan.

Kan kontaktas antingen här på forumet, eller.
email/MSN : Peter_Losonci@hotmail.com
Telefon : 0767108724

Armfelt

Veteran
Tja!
Har som du precis landat här i Visby, och skulle bli glad över att hitta eller skapa en grupp.

Jag är 21 år och har mest spelat Eon 2, samt Earthdawn. Men skulle inte vara rädd att prova nya spel.

För att få ihop en grupp, så borde vi iaf vara fyra stycken.

Samaritan

Veteran
Ah, bra. Pluggar på högskolan här eller?

Flickvännen är sugen på att testa också, så allt vi egentligen behöver är en spelledare och en spelare till. Tycker man bör vara minst fyra spelare + SL.

Har varit spelledare innan men hade helst spelat då det var ett tag sen jag verkligen fick göra det.

Armfelt

Veteran
jupp, läser arkeologiprogrammet där. Går du också på skolan?

Fint om hon också vill vara med, jo 5 inklusive SL hade varit perfekt.

Ska jag vara ärlig så har jag aldrig varit spelledare själv så... xD Men skulle det krisa sig så skulle jag kunna prova. :]

Samaritan

Veteran
Nope, är här och besöker flickvännen ett tag framöver... som faktiskt går arkeologiprogrammet. xD

Måste finnas flera rollspelare på en så geekig linje som arkeologi tycker man ;D.. (den där kommentaren belönades med ett bitmärke från flickvännen och en arg blick)

Andreas Hedfors

Veteran
Tja gubbs,

jag är gärna med o spelar eventuellt.

Är en 30-årig snubbe som mest spelat DoD, men lite framtid och friform nutid också. Kan vara spelare eller SL. Kan också lira brädspel eller lajv eller vad som.

Bor på Wallers plats o flyttade in i veckan. Har 0707-292 492.

Tjo,
Andreas