Nekromanti Gott Nytt År !!

Balderk

Swashbuckler
Re: Det får vi verkligen hoppas att det blir

Haha... Det låter som en *sund* instälning! :gremsmile:

Inga fler spelare in i hobbyn? hur ska den då överleva tror du? Det är väl inte så länge till vi här går i graven, och vad händer då tror du? :gremsmirk:

/Balderk, Håller väl med i att det inte ska bli mainstream med rollspel, men inte ens en ökning på 50% skulle göra rollspel mainstream :gremwink:

Johan K

Gammal & dryg
Ska göra mittt bästa !!

Hehe !!
Ska göra allt för att skaffa nya spelare !!

DanielSchenström

Swashbuckler
Re: Det får vi verkligen hoppas att det blir

Tja, om alla företag dör kan jag fortfarande spela spelen så mig rör det inte i ryggen. Jag vill vara en elit klick som jagas av moralmänniskor i alla led, förklarad laglös av staten och skjuten när folk ser mig.

Ackerfors

Alas, your rapids!
Guten neues Jahr! (Knappast korrekt stavat)

Ja, gott nytt år och allt det där till er alla!! :gremsmile:

Balderk

Swashbuckler
Det är ju ett sätt att se på saken också NT

/Balderk, bryr sig inte om några elita klickar

Morgoth

Swashbuckler
Re: Haha

Jag är allvarligt talat mer oroad över formen på din näsa...

Jag trillade och slog mig, så nu har jag plåster. :+)

Men det är fanimej inget imperialistiskt bamse-plåster! >:+)

walium

Ganska töntig, faktiskt

"Men det är fanimej inget imperialistiskt bamse-plåster! >:+) "

Utan ett som är rött och har en bild av Mao? :gremsmile:

Morgoth

Swashbuckler

Utan ett som är rött och har en bild av Mao?

Auuugh! Mao? Tror du att jag är någon köttätande kineskaramell, eller? Nej, mitt plåster är genomskinligt, så att imperialistlackejerna inte kan se det. :+)

/Mogge, konspirationsteoretiker, inte kommunist (skillnaden kan vara hårfin)

Re: Haha (OT)

Nej, mitt plåster är genomskinligt, så att imperialistlackejerna inte kan se det. :+)
Hur kommer det sig att jag ser det då? Är jag ingen imperalist? Eller är ingen på forumet imperalist. Alla kan i varje fall se ditt plåster på näsan :gremwink:

/BD, syndar lite veckan innan han drar in i militären.

Krille

Super Moderator
OT-monster!

Och här är den vilde OT-jägaren på språng med osäkrad bössa! Kan vi få be om lite återhållning på OTandet? Igen?

Sodivra

Champion
En vecka?

En vecka bara? Jag som inte sagt hejdå ordentligt..
Robin (Man kan väl inte kalla någon Black Dwarf heller?!) jag har inte sagt så mycket till dig, men det betyder inte att jag inte lagt märke till dig. Jag tror jag känner dig lite iallafall. Bara så att du vet att du märks. :gremwink:
Dina OT-inlägg brukar jag inte lägga märke till, men sedan så är jag ju en rätt så virrig gammal admin också.. (Rättelse: Jag är den yngsta admin, om inte Ymir är yngre..)

Ha det! Jag kommer iallafall sakna dig lite, du tillför forumet något eget. Åh, och så är du ju OT också, förstås. Fy på det.
Nu är det här också OT.. Men Gardener läser det nog inte. :gremwink: (Jag börjar känna mig osäker här, kan ingen annan moderator eller admin gnälla lite på mig, så att jag fattar att jag är stygg?)

Krille har svarat på 7 minuter tidigare.. (Annan tid, från tiden jag hade en skrytsam signatur.. Heja Krille!)

du värkar både va en tankeläsare å person vetare jag citerar: ditt hjärntvättade, imperialistiska får. Men vad gör du åt att fålk e så? tror på not idiotiskt!

Morgoth

Swashbuckler

du värkar både va en tankeläsare å person vetare jag citerar: ditt hjärntvättade, imperialistiska får

>>du värkar både va ett imperialistiskt får och en felstavande översitare jag citerar: du är dummare än tåget lol<<

Men vad gör du åt att fålk e så? tror på not idiotiskt!

Jag har ingenting emot att ha några <font style="text-decoration: line-through">svarta</font> imperialistiska får att se ner på. :gremwink: