Gott nytt år på dig, gamle skäggmurvel (och alla andra också)! Själv jobbar jag både idag och imorgon, så det blir förmodligen lite lugnt umgänge med brorsan ikväll.
Nej tyvärr, det blir nog inte nått av den varan iår...
Eller ja, ska inte säga inte.. Vet inte om mina vänner har inhandlat nått som stavas raketer eller smällare.
Dock så ska vi iaf se på raketer som smäller, vilket alltid är något...
Gott nytt år. Själv ska jag på forumsnyårsfesten här i stan (Linköping) som har lockat besökare från Malmö, Göteborg, Uppsala och Norrköping. Det är ganska häftigt. Jag har inte hört nåt om raketer men jag ska tvinga alla att dricka mousserande vin vid tolvslaget (och med tvinga menar jag "fråga om de vill ha").
"Btw, hur många ska smälla raketer ikväll?"
Jag och tjejen funderade på det (och köpa fula huvudprydnader att ha), men orkade inte. Vi ska förresten på den här forumsfesten i Linköping och hon tycker det är jättekonstigt att folk heter Feuflux, Rävnos, walium, thark, Snigel och så vidare. Tur att jag kan era riktiga namn också.
/Han som önskar alla andra (förutom Muggas, för att han jobbar och inte hänger i Linköping) ett gott nytt år
"Fasen vad tiden går... Det känns som det var igår vi stod här och skålade in 2006, eller hur?"
"Nej för fan! Det måste vara åtminstone ett halvår sen."
Gott Nytt år på er alla... Det nya året började med champange, specialgjort fyverkeri (tack Fredrik Engman ) samt en rejäl session med klassikern, Combat Cars
Nyårsfest tillsammans med Zargeh, Barwut och några andra samt Malmkvist som nu befinner sig i LA på jobb..
Nyår är den bästa högtiden! Man samlas och firar att man levt ett år till genom att spränga saker och supa sig ful!. Att fira att alla datorer byter ut en siffra är väl lika logiskt som vad som helst! Och när man kommer hem kan man se Keanu Reeves i västa fetish-sex-scenen med massa vampyrslynor på kanal ett. Tv-licens for the win!
Vi smällde av ganska rejält med raketer. Grannen hade en del rejäla tårtor med men vi höll på längst (ca 15 min). Detta berodde dels på att vi hade raketer istället för tårtor och att ingen i sällskapet rökte så vi fick använda tändstickor för att få fyr.
...så kan jag berätta att jag fick ett jättegulligt sms från Feuflux mitt i natten där han förklarade hur mycket forumet älskade mig. Det var sött. Tack, tror jag!
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.