Nekromanti Gott Nytt År !!

Johan K

Gammal & dryg
Gott nytt år på er allesammans !
Hoppas att ni få det trevligt, va ni än tgör denna dag !!

/ Johan K, som ska ner & fira nyår med några polare i Gbg.

Muggas

Hero
Gott nytt år på dig, gamle skäggmurvel (och alla andra också)! Själv jobbar jag både idag och imorgon, så det blir förmodligen lite lugnt umgänge med brorsan ikväll.

Btw, hur många ska smälla raketer ikväll?

Johan K

Gammal & dryg
Btw, hur många ska smälla raketer ikväll?
Nej tyvärr, det blir nog inte nått av den varan iår...
Eller ja, ska inte säga inte.. Vet inte om mina vänner har inhandlat nått som stavas raketer eller smällare.
Dock så ska vi iaf se på raketer som smäller, vilket alltid är något... :gremgrin:

DesertRain

Hero
inga raketer här inte, men ska stå och kolla på alla andras. Fast vädret suger just nu... men vi får se hur det blir ikväll

Feuflux

omjonasson.se
Gott Nytt År!

Gott nytt år. Själv ska jag på forumsnyårsfesten här i stan (Linköping) som har lockat besökare från Malmö, Göteborg, Uppsala och Norrköping. Det är ganska häftigt. Jag har inte hört nåt om raketer men jag ska tvinga alla att dricka mousserande vin vid tolvslaget (och med tvinga menar jag "fråga om de vill ha").

Gastono

Hero
Re: Gott Nytt År!

Jag står för "Göteborg"-delen av det där inlägget.
Skall bli riktigt trevligt att fira nyår med forumiter och mousserande vin! :gremsmile:

Gott nytt år till er alla forumiter som inte dyker upp på Linköpingsfesten.

Foggmock

Myrmidon
Grått nytt hår, Johan!

Själv ska jag i lugn och ro avnjuta en kväll med två polare, med öl, trerätters middag och skönt lökande.

Rickard

Urverk speldesign
"Btw, hur många ska smälla raketer ikväll?"
Jag och tjejen funderade på det (och köpa fula huvudprydnader att ha), men orkade inte. Vi ska förresten på den här forumsfesten i Linköping och hon tycker det är jättekonstigt att folk heter Feuflux, Rävnos, walium, thark, Snigel och så vidare. Tur att jag kan era riktiga namn också.

/Han som önskar alla andra (förutom Muggas, för att han jobbar och inte hänger i Linköping) ett gott nytt år

Rosen

Myrmidon
Förresten...

...guldkommentar från 'Stockholmsnatt':

"Fasen vad tiden går... Det känns som det var igår vi stod här och skålade in 2006, eller hur?"
"Nej för fan! Det måste vara åtminstone ett halvår sen."

--
Åke

PAX

Jordisk Äventyrare
Gott Nytt på er.

Ser fram emot nya intressanta ämnen och rollspel år 2007...

AEGIS PRIME

Swordsman
Gott Nytt år på er alla... Det nya året började med champange, specialgjort fyverkeri (tack Fredrik Engman :gremlaugh: ) samt en rejäl session med klassikern, Combat Cars

Nyårsfest tillsammans med Zargeh, Barwut och några andra samt Malmkvist som nu befinner sig i LA på jobb..

Jambu

Swordsman
Re: Gott Nytt År !! [insikt]

Nyår är den bästa högtiden! Man samlas och firar att man levt ett år till genom att spränga saker och supa sig ful!. Att fira att alla datorer byter ut en siffra är väl lika logiskt som vad som helst! Och när man kommer hem kan man se Keanu Reeves i västa fetish-sex-scenen med massa vampyrslynor på kanal ett. Tv-licens for the win!

Marcus J

Hero
Vi smällde av ganska rejält med raketer. Grannen hade en del rejäla tårtor med men vi höll på längst (ca 15 min). Detta berodde dels på att vi hade raketer istället för tårtor och att ingen i sällskapet rökte så vi fick använda tändstickor för att få fyr.

/Marcus

haltageten

Dum inuti huvudet
Re: Nu när jag har hämtat mig...

...så kan jag berätta att jag fick ett jättegulligt sms från Feuflux mitt i natten där han förklarade hur mycket forumet älskade mig. Det var sött. Tack, tror jag!

- Jocke, firade i Stockholm.