Nekromanti Gratis Formulär i PDF-format?

Carl Johan Ström

Swordsman
Innan jul tänkte jag hinna med att lägg upp formulär från Krigarens väg och Riddaren på Neowebben. Nu kommer en fråga om hur ni helst vill ha dem:

1) Med "marmor-bakgrund". Det vill säga ungefär som de vanliga rollformulären. Snyggt, men svårare att printa/kopiera.

2) Utan "marmor-bakgrund". Ungefär så som de är i Krigarens väg. Lättare att printa/kopiera, men inte lika snyggt.

Jag tänker nog inte göra båda varianterna, så var god välj ett och bara ett alternativ. Andra synpunkter är dock också välkomna.

MVH
Carl Johan Ström,
Neogames AB

walium

Ganska töntig, faktiskt
Ingen marmor[ANT]

Gör ett utan marmorbakgrund. Det är viktigare att det funkar än att det ser jättebra ut. Det går alltid att tjata till sig en marmorversion i efterhand. :gremsmile:

Helmgast
Varför inte båda? (om inte, marmor)

Man ska kanske inte skriva ut övermånga formulär, så om det drar lite bläck/pulver gör inte så mycket som om man skulle skriva ut rollformulär i stora mängder.

Men varför inte lägga ut båda? Ioma KV-formulären redan är gjorda i ickemarmor så skulle de väl finnas i dubbel uppsättning om de görs i marmor? Och om Riddarformuläret görs i ickemarmor så finns de i dubbel uppsättning då den redan finns i marmor, eller?

Eller har jag fel?

Men en tveksam röst på marmor tillsvidare...

Om det nu inte är lika 'enkelt' som jag skrev så skulle det väl kunna komma ut i den andra versionen någon gång efter jul?

---------------Till CJS-------------------
Mail om FAQ/Viking är skickat.

Alternativ 2 (men läs ändå)

Om man nu tvunget måste välja så säger jag absolut alternativ två. Det finns ju dessutom papper med liknande bakrund, som jag själv kommer att använda. Därför röstar jag på tvåan!

Mvh Victor Palm...

...Som tycker att alla borde rösta på alternativ två, så Victor får som han vill :gremwink:

Johan K

Gammal & dryg
alt. 1

Som spelare i Eon så föredrar jag alt. 1 faktsitk !!
Jag förderar 1.an eftesom det helt enkelt är snyggare !!!
Har ingen annan motevering faktiskt...

Johan K

Gammal & dryg
Är jag ??? (OT)

Oj då !!!
ehhh, vad ska jag säga... DET hade jag inte koll på.... :gremconfused:
Tack iaf !!

WolmerX

Warrior
Re: Bifall

Skulel vara jättekul om man hade valmöjligheten. Beror ju lite på vilka utskriftsmöjligheter man har och på så sät blir ingen missnöjd :gremwink:

DreadTom

Veteran
Jag föredrar utan marmor om jag måste välja. Men visst vore det trevligt med båda varianterna, så man kan ha den utan som "kladd" och den med marmor när man ska ge till spelarna.

Thomas

Johan K

Gammal & dryg
Vindhand.. (OT)

Den andre som är helig härsakre är Vindhand... & han ligger ca. bågra hundra inlägg före mig... :gremtongue:
Sådana fakta kan för övrgt kollas på användarlistan... :gremwink: