Nekromanti Gratis Formulär i PDF-format?

Nja, är du säker... (OT) (ANT)

Krille var väl också Helig Härskare för länge, länge sedan, eller?

Mvh Victor Palm...

...Som inte är säker på om Krille har varit Guru redan från början.

King Kromm

Hero
Men det är väll ingen "förtjänad" titel??[ot+ant]

Inte för att han inte förtjänat den titeln eller nått, men den beror la inte på antalet inlägg?? Eller har jag fel?

P|uT0NiUm

Swashbuckler
Alternativ 1 - med marmorbakgrund

Alternativ 1! Utan en sekunds tvekan!

Motivering:

Det är snyggare.

Som en jämförelse kan nämnas:

Varför har man illustrationer i ett rollspel?

För ökad känsla.

(Varför ska man ha en passande bakgrund på rollformulär?

För ökad känsla, förstås)

Om man inte gillar bakgrunden så kan man ta sig tio minuter i valfritt bildprogram att radera den, men om man gillar bakgrunden och inte har den så kan man inte göra särskilt mycket åt det - hur mycket man än vill. "Bättre att ha det och inte behöva det än att behöva det och inte ha det."

Personligen så tycker jag att formulären i Krigarens Väg är de tråkigaste jag har sett - bortsett från mina hemmagjorda då. Det enda som skulle få mig att använda något formulär från grundboken är just marmorbakgrunden.
Grundboks(och Riddar-)formulären ger en så oslagbar feeling bara :gremsmile:.

Och dessutom, som Avatarex sa, om du gör formulären med marmorbakgrund så finns ju redan formulären från Krigarens Väg utan. Så det blir lite extra jobb att göra båda, och det består i att ta bort bakgrunden från de i Riddaren (och det är väl int' så hemskt jobbigt? Du har ju en Marco, en Dan och en Krille att bossa över :gremgrin:)... så egentligen röstar jag på båda, trots att man inte fick det... :gremblush:

Annars så jag röstar absolut för marmorbakgrund!

GrottrolletNaug

Swashbuckler
Definitionsfråga.

Har man 10.000+ inlägg så kanske man förtjänar att få välja sin egen titel ? :gremwink:

Men ja, hans titel är unik så till vida att ingen annan kan få den.
Men hur man än vrider och vänder på det så var frågan om Krille var Helig Härskare, och svaret är "Nej, han är Guru".

/Naug

Zaaken

Veteran
Re: Alternativ 1 - med marmorbakgrund

Jag håller med P|uT0NiUm.

Han har rätt i många lägen som nu.

Zaaken

Veteran
Re: 2 [NT]

Jag har redan svarat men jag gör det en gång till.
Jag tycker nr 1 för att det är snyggare men nummer två är också bra för då kan man ju kopiera det.

ejectXreject

Veteran
förslag nummer 1

..även om det inte spelar mig personligen någon större roll. I vår spelargrupp har vi större tillgång till kopiatorer än skrivare, och vi fortsätter nog att kopiera från boken. :gremcool:

King Kromm

Hero
Re: Ljus marmor som finns där men inte stör!

Men när jag räknar hur många som sagt vad dom vill ha och moddat det med mitt demokratiska valfusk så tycker jag nog att det lutar åt att dom flesta vill ha alt1, men för att skita i det så, när kommer dessa formulär?