Nekromanti Grattis Fenix! …

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Tidningen Fenix har nu kommit ut med tolv nummer sedan starten förra året. Det är två års oavbruten utgivning av en alldeles utmärkt speltidning.

Så jag vill bara säga grattis till tvååringen och stort tack till Anders och Tove som (in the face of en massa asjobbiga händelser som kunnat ta knäcken på vem som helst) oförtrutet – och mer eller mindre oavlönat – slitit för att tidningen ska bli bättre och bättre (och dessutom komma ut i tid)!

De leve: Hurra! Hurra! Hurra!

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Hurra, hurra, hurra, hurra!

Jag instämmer i hyllningarna, och ser med spänning fram mot det kommande året, och tidningens utveckling.

/m

Johan K

Gammal & dryg
Word !!

Tjaa, kan väll inte anant än att hålal med dig här Dante !!
Ett stort grattis till Fenix & ett tack till Andres & Tove för ett mycket bra arbete !!

/ Johan K, som åxå ger ett tack till de som skrivit artiklar & sådant i Fenix !

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Och bättre blir det...

För nu har Anders rekryterat mig till skribentstallet. Jag som skriver så jävla bra!

Har redan börjat min första recension som behandlar samlarkortspelet Hecatomb. Så fort Drakar och Demoner Trudvang kommer så ska jag även ta tag i Riotminds produktlinje.

Men allvarligt, Fenix är en jättebra tidning som verkligen utvecklats till det bättre för varje nummer som kommit ut. Anders och Tove är ena riktiga hedersknyfflar och jag gillar dem som bara den.

- Vulf

walium

Ganska töntig, faktiskt
Re: Och bättre blir det...

"För nu har Anders rekryterat mig till skribentstallet. Jag som skriver så jävla bra!"

Du hade gärna fått skriva några artiklar till Trudvang för att visa var skåpet ska stå maestro. :gremwink:

walium

Ganska töntig, faktiskt
Det är coolt med en rollspelstidning och ännu coolare med en som faktiskt är så proffsig som Fenix. Jag satt och slöläste i några gamla nummer av Sinkadus för inte så länge sedan. Om man bortser ifrån den överväldigande nostalgin så är det bra mycket som har förbättrats sedan dess.

Hjalle

Swashbuckler
Vackert! Två år av assköna nummer!

Fenix är verkligen sketans bra. Högstanivån är någonstans uppe i kosmos och ibland blir man helt euforisk av dess artiklar... Fortsätt så! Fenix äger stenhårt!
Och givetvis...
...Birger Barbaren är rätt rolig han med. :gremsmirk:

-Hjalle, älskar senaste numret.

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Re: Och bättre blir det...

"Du hade gärna fått skriva några artiklar till Trudvang för att visa var skåpet ska stå maestro."

Well, jag tycker att du har placerat skåpet där det skall stå. Jag gillade vissa grejor med den senaste artikeln jättemycket.

Dessutom känns det inte helt okej att skriva DoD-artiklar om jag dessutom skall recensera spelet och kommande moduler. Trovärdighet och sådant, du vet.

- Vulf