G Gardener Champion Joined 7 Feb 2000 Messages 8,445 Location Södermalm 5 Apr 2003 #61 Hemligheten var att vi inte skrev dem då, utan vi kopierade bara trådar från det riktiga forumet... Opps, det kanske jag inte fick säga?
Hemligheten var att vi inte skrev dem då, utan vi kopierade bara trådar från det riktiga forumet... Opps, det kanske jag inte fick säga?
seinet Swashbuckler Joined 18 May 2000 Messages 2,834 Location Göteborg 5 Apr 2003 #62 Men vad jag inte fattar är hur mycket ni verkligen han skriva under samma dag... Click to expand... Jag tog "ledigt" från skolan jag /Seinet Wintermute - Hade bara en tråkig lektion
Men vad jag inte fattar är hur mycket ni verkligen han skriva under samma dag... Click to expand... Jag tog "ledigt" från skolan jag /Seinet Wintermute - Hade bara en tråkig lektion
Troberg Sinister eater Joined 27 Jun 2001 Messages 17,659 6 Apr 2003 #63 Yeah, right... Hemligheten var att vi inte skrev dem då, utan vi kopierade bara trådar från det riktiga forumet... Opps, det kanske jag inte fick säga? Click to expand... Trodde du verkligen att vi skulle gå på den? Vi vet att ni inte är så snälla på riktiga forumet...
Yeah, right... Hemligheten var att vi inte skrev dem då, utan vi kopierade bara trådar från det riktiga forumet... Opps, det kanske jag inte fick säga? Click to expand... Trodde du verkligen att vi skulle gå på den? Vi vet att ni inte är så snälla på riktiga forumet...