Om du fyller 30 så borde du veta vad jag borde köpa åt min bror som också fyller gubbe här i dagarna. Några förslag? Du kanske kan rangordna dina presenter du fått och skriva nån kommentar om varje? ;]
Var bara glad, ty när du blir 30+ är du som sexigast. Nu får du även rätt att kalla alla spolingar (29 eller lägre) för osnutna valpar. Kan knappt bärga mig tills den dag jag fyller 30 (inte så jädrans lång tid kvar nu). Grattis, och som present får du en virtuell hantel att tampas med när du suttit vid datorn för länge...
Du kan få en tysk cyber av mig. Den kan nästan åka i ljusetshastighet och har 5 fastmonterade gummihöns i propellern så att det ser roligt ut när den åker. (och ja, den här zeppelinaren har propellrar, det är roligare så)
Tackar den som bockar för alla uppvaktning och alla presenter. Jag har nu laddad ner dem på min hårddisk och ska avnjuta dem så snart och så mycket jag bara kan.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.