Nekromanti Grattis Rävar! ... (lite ot)

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Ser fram mot nygamla Sverox. Gammal är äldst!

/Dante

Rosen

Myrmidon
<I>Vad menar han?</I>

Att nya Sverok-styrelsen i helgen gav Rävarna jobbet att göra Sverox igen; BvK har postat om det på Sverok-listan.

Saker och ting ändrade sig rätt abrupt på den där fronten - hade nån sagt det här till mig för två veckor sen hade jag nog bara garvat, men de medlemmar av styrelsen som stod för den Stora Rävjakten förra gången är själva old news och history nu, så...

--
Åke

Tackar - det skall verkligen bli jätteroligt:)

Samtidigt vill vi redan nu uppmana er som hoppas på mycket tryckt Westernmaterial att fortsätta köpa Codex och Runan, där kommer ni att hitta betydligt mer av den varan:)

Sverox kommer dock att innehålla mycket annat intressant, så om ni inte redan är med i en Sverokförening rekommenderar vi att ni blir det!
Vill ni skriva i tidningen, eller bara höra av er med åsikter om den, får ni gärna höra av er direkt.

Förresten, att vi skall börja göra tidningen inkräktar inte på våra övriga utgivningsplaner. Däremot kommer Arizona tyvärr inte till LinCon:-(

/t

<A HREF="http://www.rollspel.com" target="_new">http://www.rollspel.com</A>

Riddaren

Swashbuckler
Arizona (inte OT längre)

När kommer den då? När ni är på HalmiCon?

Riddaren

Det enda sättet att vinna en diskussion är att undvika den.
Dale Carnegie

chrull

Stockholm Kartell
förklara: Stora Rävjakten

för oss som aldrig ens har hålt i en sverox så blir det här väldigt... skumt...

.-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--

Eva Florén

Swashbuckler
Smara - Stockholms län (7,5 km Edsbro, 20 km Knutb
och för oss andra som sett den när den var baby så undrar vi (jag) om man kan prenumerera på den... måste vara bättre än Codex är nu...

Rävjakt... jominsann... ett gäng rödrockar, ett koppel hundar, en flock vilka hästar, ett jakthorn och ett par ensamma springande rävar...

Lady Silver Wolf - There is but a thin line, between Man and Beast