Nekromanti Grattis till Vindhand!!

Balderk

Swashbuckler
Re: Topplistan

Jo, det där visste jag ju! Grattis för dig! silversurfarn har jag aldrig sett... men walium är väl fortfarande aktiv, eller han är det, så hur kan du vara så säker på det? :gremwink:

Jag tror det var Black Dwarf som skrev att jag var på andra plats i årets nykomling, endast slagen av DAKRilla... SÅ jag finns med i statistiken jag med...

/Jonas

Balderk

Swashbuckler
Re: GrattisGrattis !!

Inte så fasligt lång ju! du ligger ju femma av alla!!! Två:a av användarna... 800 inlägg iofs, e ju en del...

/Jonas, har längre än dig :gremwink:

Azagthoth

Myrmidon
Alla administratörer har en "personlig" titel. Detta privilegium delas också ut till alla som hjälper oss att moderera forumen (nej, ni ansöker inte om uppgiften, ni blir tillfrågade av någon administratör).

Vindhand är en "vanlig" användare som har skrivit massor av inlägg och nått titeln "Helig härskare". Vilket alltså alla andra som skriver minst lika många inlägg som honom också kommer att göra.

Johan K

Gammal & dryg
Jo, det är det ju !! (ANT)

Mmm !!
Jobbar på det.. :gremwink:
Närå, han har ju varit lite mer aktiv diskuterare än vad jag är..

Johan K

Gammal & dryg
Diableri... (OT!!)

Kanske har diabliserat krille eller nått sånt.... :gremgrin:

Balderk

Swashbuckler
Re: Jo, det är det ju !! (ANT)

Jo men det skiljer väl inte alltför mycket? :gremsmile:

Du reggade dig fem dagar efter honom också :gremwink:

Du är ju ända en av de mest aktiva diskuterarna på forumet...

/Jonas

Johan K

Gammal & dryg
Se där ja ! (lite OT)

Se där ja, det är mer än vad jag hadde koll på... :gremwink:

Balderk

Swashbuckler
Re: Se där ja ! (lite OT)

Det är inte så mycket jobb att kolla... särskilt inte nu när det står på allas inlägg och ni har skrivit bredvid varandra... Trevligt att vara till er tjänst :gremwink:

/Jonas- kollar upp viktiga viktiga detaljer om andra användare

Helmgast

Jo, Walium är aktiv, i har gått om varandra ett flertal gånger den senaste tiden (just nu leder jag :gremsmile: )

Silversurfan har varit riktigt aktiv på EON-forumet (i vilket jag postat de flesta av mina inlägg) en gång i tiden, men han har inte varit aktiv på en och en halv månad nu. Men han kommer tillbaka nån gång, troligtvis. Han har gjort sig känd för sitt envisa motstånd mot allt vad Krille säger.

Balderk

Swashbuckler

Okej, då vet jag! EON forumet har jag aldrig varit inne på faktiskt, jo nu ljög jag nog, men har jag varit inne på det är det för att jag råkat trycka på det... En och en halv månad är ju inte en allt för lång tid att vara borta, så än finns det väl kanske inte anledning att tro att han har stuckit för gott...

/Jonas- Är aktiv på Rollspelsforumet, "www.rollspel.nu-forumet" och sf-och Fantasy-kultur forumet, samt lite D&D forumande har det blivit, men det var mest förr...

Sodivra

Champion

Men han kommer tillbaka nån gång, troligtvis.
Åh, jag skulle inte räkna med det, jag.. *slänger Skarprättaren bakom ryggen*

Sodivra

Champion
Intriguing..

Intressant det här, det har inte varit så mycket uppmärksamhet när paladin+ var de "nyaste" titlarna, men å andra sidan så är det mer och mer sällsynt med nya titlar nu. Kul att se hur forumet evolverar.

Ackerfors

Alas, your rapids!
Re: Intriguing..

Efter helig härskare kommer väl allsmäktig eller något sådant... :gremsmile:

walium

Ganska töntig, faktiskt

"Jo, Walium är aktiv, i har gått om varandra ett flertal gånger den senaste tiden (just nu leder jag )"

Så du har lagt märke till det? Vänta bara, du leder inte länge till. :gremcool:

walium

Ganska töntig, faktiskt
"Om jag inte missminner mig krävs det bara 3500 små snälla inlägg... "

Så om man skriver 3500 stora, elaka inlägg så är det med andra ord kört? Eller får man kanske istället titeln "Ohelig härskare"? :gremlaugh: