Nekromanti Grattis till Vindhand!!

Morgoth

Swashbuckler
Re: Frågan är...

"...vem som inte kommer ihåg hans inlägg i Eon-forumet. Jag tycker fortfarande att jag kan höra hans upprörda (arga?) röst eka när jag klickar mig runt där."

Ja, rysligt är det. Jag kan aldrig glömma de olustiga "debatter" han förde med Krille:

Silversurfan: -Varför är det så, bla, bla, bla? Neogames suger.
Krille: -Visa var det är så. Varför suger Neogames?
Silversurfan: -Jag orkar inte gå och slå upp i böcker! Jag har bättre saker för mig! Neogames suger visst!
Krille: -Jag slog upp och blablabla... nå, varför suger Neogames?
Silversurfan: -Du slog upp? Jävla besserwisse!

alternativt

Silversurfan: -Det och det är dåligt, och sämre än Eon.
Krille: -Vad menar du med det? På vilket sätt sämre än Eon?
Silversurfan: -Eon 2 suger!
Krille: -Det är din åsikt, men vad menar du med blabla som argument för Eons sugning, och var står det?
Silversurfan: -Erkänn att du har ett problem!
Krille: -Ja, det heter Silversurfan.
Silversurfan: -Personangrepp! Det var illa, Krille, du kan bli bannad.

Själv önskar jag Silversurfan bot och bättring i resten av sin wrnu-lösa "existens" :gremtongue:.

Ackerfors

Alas, your rapids!

Jag är hemskt ledsen men jag måste bara få skratta åt den andra patetiska dialogen... Sanslöst...

Azagthoth

Myrmidon
Re: Avstängning!?

Ja, användaren stängs av för evigt. Men skulle någon som blivit avstängd skicka ett mail och säga att denne nu har bättrat sig så skulle vi nog kunna häva en avstängning.

Ja, det går att göra en ny användare, det går dock inte att använda samma e-postadress man använde tidigare. Skulle någon göra så går det dock att ta nästa steg, nämligen att stänga av ip-adress och anmäla personen till dennes internetoperatör. Men det är bara om användaren dummar sig med den nyskapade också.

Storuggla

Champion

Det kan ju inte vara så att man blir avstängd om man skriver för mycket OT, då skulle nog vissa här vara avstängda för länge sen! Storuggla t ex...

Mja, nu ska jag vara helt ärlig och erkänna att jag faktiskt blivit varnad, vilket torde vara steget före avstänging. Så OT-skrivande kan leda till avstänging, så kan det vara. Sedan varningen har jag också trappat ner på de värsta infallen jag har (ett påstående som borde ge moddisar mardrömmar, tänk hur hemskt det skulle kunna vara!) och försökt att vara smakfullt OT, något som kan förklara min och Walles mer... eleganta svansföring ^_-

Storuggla, som blivit mossig

Balderk

Swashbuckler

Oj då! Hårda bud gäller på forumet! Man får akta sig... :gremgrin: :gremwink:

e-post är det ju annars inte så svårt att ändra... Hur många användare har ni egentligen stängt av? Jag känner till en, finns det fler eller?

/Jonas- Tycker synd om stackarna som satt sig i den situationen :gremsmile:

Balderk

Swashbuckler

Frågan är...
...vem som inte kommer ihåg hans inlägg i Eon-forumet.

Ja pröva oss som inte hänger på det forumet :gremgrin:

Balderk

Swashbuckler
Re: Koboldjägaren och Katusklättraren samt Greymourn

Fy fan! Det där var nog det värsta jag har sett!!! Finns det många sådana människor på eon-forumet? :gremwink: (hoppas ingen eon-forumare tog illa upp :gremsmile: ) Har nog aldrig sett något liknande!

/Jonas- kan inte tro sina ögon

Azagthoth

Myrmidon

Vi har stängt av alla de som inte sköter sig. De flesta har dock fattat vinken efter en varning, så det rör sig inte om så många.

Azagthoth

Myrmidon
Låser nu den här tråden då det pratas om helt andra saker än gratulationer till Vindhand - vilket var en ganska tvivelaktig tråd från början...