Du har nu 10 år framför dig som består av fylla, kamratskap och glädje innan den tråkiga ålderdomen sätter in, för det är du värd fyra rungande hurrarop!
Hehe.
20 år alltså - tänk vad tiden går fort!
Fan va coolt...
Hehe.... Haha... Hihihihi....
Grattis på... 20-årsdagen då alltså...
Nämen allvarligt... grattis på _födelsedagen_ då Yyy! (slut på allvaret...)
Alltid trevligt att se folk passera gränsen från tonåring och gå in i den riktiga vuxenvärlden
Att fylla 30 är förträffligt. Det kan snarare förefalla tyckas att det är vid detta eminenta tillfälle som den tillvaro vi kalla meningsfullt leverne börjar urskönjas. Ehuru det vara månde att detta kommit att tolkas såsom trist och tråkigt är egalt. Jag kan inte nog poängtera hur fullt av vitalitet ett liv över tre decennier levat ger. För att inte tala om hur roliga och livfulla vi framstår vara inför de yngre generationerna. Därom råder ingen tvekan.
Måste instämma i gratulationer och Gardeners komentar över ålder. Här på forumet blir folk lätt ålderslösa och när jag träffade på Yyy första gången senast på BSK förmodade jag att han var mer jämgammal med mig... nu känner jag mig plötsligt lasturåldrig
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.