PROMOTION Grimsmarken - ett tredjepartsäventyr till Drakar och Demoner

Professor T

The Fun Guy From Yuggoth
Om ni får för er ge ut den i engelsk version så ser vi till nyheten når den internationella marknaden på Dragonbane Discord.

Bifur

Veteran
Grimsmarken är en tredjepartsprodukt till Fria Ligans Drakar och Demoner. Ett äventyr som utspelar sig i en mörk och märklig skog. Skrivet av mig. Bilder och kartor av @Lemur. Grafisk form av @DeBracy. Äventyret finns att köpa för en liten peng på DriveThruRPG. Kolla gärna in det.

View attachment 20960
Kul. Visste inte att du knåpade på grejer till DoD. Berätta mer om det.

luddwig

Lawful evil
Berätta mer om det.
Det är en grundlig omarbetning av ettbladsscenariot Rövarna i Svarta skogen som jag skrev till Fantasy! Old School Gaming och som publicerades i Fenix för tio år sedan. Grimsmarken innehåller äventyrskrokar, slumphändelser samt en beskrivning av ett rövargäng och deras gömställe. Lagom för en till två kvällars spel skulle jag tro.

luddwig

Lawful evil
Om ni får för er ge ut den i engelsk version så ser vi till nyheten når den internationella marknaden på Dragonbane Discord.
Tack för det. Ingen översättning på gång men det är inte en omöjlighet i framtiden. I nuläget är jag dock mer sugen på att skriva ett till äventyr som utspelar sig i samma skog, baserat på en gammal idé till ett projekt som aldrig fullföljdes.